Inlägg från: Anonym (Inte själv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte själv)

Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?

Min fru hade tidigare en omskuren man. Enligt henne var det ingen skillnad i känsla, men fördelen var att han kunde hålla på längre. Att han var omskuren hade troligen gjort att han kände mindre och därmed behövde längre tid på sig för att komma, vilket gjorde att hon hade större chans att uppnå orgasm under samlagen.

• Anonym (Inte själv)
    nanneN skrev 2015-04-17 13:49:21 följande:
    Tvivlar på att det finns något samband.
    Jag har haft killar som varit omskurna som kommit på 4 sekunder, och har även haft killar som inte varit omskurna som kunnat hålla på i timmar.
    Det är förstås möjligt att han var uthållig ändå. Men både han själv och hon kopplade det till omskärelsen. Sen var han också äldre och mera erfaren, det kan också inverka.
  • Anonym (Inte själv)
    MammAmma skrev 2015-04-17 18:42:37 följande:

Hade alternativet 'sämre' funnits skulle jag röstat på det.

Jag tycker att friktionen utan förhud blir som med kondom, och jag tycker att det är obehagligt. Att en omskuren man dessutom ofta också kan behöva hålla på längre för att kunna komma blir en dålig kombination i sånt fall.

Blir det större eller mindre friktion menar du?
  • Anonym (Inte själv)
    MammAmma skrev 2015-04-18 08:52:14 följande:
    Mer. Jag gillar det inte.
    Intressant att det kan vara så olika. Min fru tyckte att det var ett plus att det kändes mera och höll på längre med hennes tidigare omskurna partner. Hon fick då orgasm under samlagen, något hon inte får med mig.
Svar på tråden Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?