• MammAmma

Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?

Hade alternativet 'sämre' funnits skulle jag röstat på det.

Jag tycker att friktionen utan förhud blir som med kondom, och jag tycker att det är obehagligt. Att en omskuren man dessutom ofta också kan behöva hålla på längre för att kunna komma blir en dålig kombination i sånt fall.

• MammAmma
    Anonym (Inte själv) skrev 2015-04-18 07:02:16 följande:

Blir det större eller mindre friktion menar du?

Mer. Jag gillar det inte.
  • MammAmma
    Anonym (Inte själv) skrev 2015-04-18 09:39:01 följande:

Intressant att det kan vara så olika. Min fru tyckte att det var ett plus att det kändes mera och höll på längre med hennes tidigare omskurna partner. Hon fick då orgasm under samlagen, något hon inte får med mig.

Det är nog olika hur mycket känsel man har som kvinna, skulle jag tro. Jag tycker att det liksom skaver vilket inte är särskilt trevligt med nån som behöver hålla på länge för att komma. Rejäl upphetsning eller glidmedel tar bort den skavande känslan men inte obehaget.
  • MammAmma
    Anonym (Inte själv) skrev 2015-04-18 09:39:01 följande:

Intressant att det kan vara så olika. Min fru tyckte att det var ett plus att det kändes mera och höll på längre med hennes tidigare omskurna partner. Hon fick då orgasm under samlagen, något hon inte får med mig.

Det är nog olika hur mycket känsel man har som kvinna, skulle jag tro. Jag tycker att det liksom skaver vilket inte är särskilt trevligt med nån som behöver hålla på länge för att komma. Rejäl upphetsning eller glidmedel tar bort den skavande känslan men inte obehaget.
Svar på tråden Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?