Inlägg från: green34 |Visa alla inlägg
  • green34

Kan inte göra abort.

Anonym (?) skrev 2015-04-20 17:34:02 följande:

Varför är det alltid brudar med dåliga förutsättningar som inte klarar av att göra abort?

Intressant fråga!
  • green34
    Anonym (??) skrev 2015-04-21 00:43:57 följande:

Mmm jag läste det. Och ja du väljer ju att börja avla om du behåller eller vad du nu vill kalla det. Misstag kan alla göra men då försöker man väl rätta till dom?

Exakt!
  • green34
    Anonym (C) skrev 2015-04-21 03:13:49 följande:

Är jag otrevlig? Nej, jag försöker bara säga dig hur oerhört känslokallt och utstuderat nedvärderande du har uttryckt dig. Ja,du hade kunnat formulera dig på ett bättre sätt. Du kallade hennes barn för ett misstag och oavsett om du tycker så eller ej så har väl du ingen rätt att säga så? Får jag då lov att be dig rätta till DINA "misstag"? Nej,för så gör man bara inte oavsett vad jag anser om dig och din arbetsstatus eller boendeförhållanden etc.

Det enda som behöver rättas till här är din människosyn och empatiförmåga eller snarare brist på den. God natt,hoppas du sover lugnt och skönt efter ditt påhopp på en oskyldig tjej vars liv är minst sagt oroligt just nu.

Man behöver väl ändå inte hålla med ts för att inte räknas som känslokall och påhoppande?!
Svar på tråden Kan inte göra abort.