• Tassen

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Ingen mens i sikte och BIM var igår. Eller borde varit igår med tanke på att min cykel alltid är 29 dagar. Dock hade jag äl en vecka sen så kanske för en gång skull är förskjuten. Fast får ju hoppas på alternativet gravid.

• Tassen

Aaaah, det rycker i testnerven! Haha

Har inte mensen kommit lördag morgon ska jag testa då. Ska ju ut och bli sketafull då annars. Skämtåsido, ska ut med vänner då.

• Tassen
    soofa skrev 2015-05-20 09:20:31 följande:

Förstår det! Du har väl dessutom passerat BIM? Förstår inte hur du kan hålla dig! :) Hoppas på ett stort fett plus!

Ja, egentligen men äl kom sent så är bara på äl+11 än.
    Symetrical skrev 2015-05-20 10:09:19 följande:

Ska också ut, fast på fredag, så blir till att testa där på morgonen (äl +9) ifall mensen mot förmodan inte dykt upp tills dess. Dock verkar den vara på g när som helst nu.

Hoppas hoppas! Håll dig borta mens!
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-06-03 19:03:26 följande:

Såhär starkt var mitt test jag tog igår morse. Känns märkligt att inte veta om där finns något kvar eller ej. :-/

Woooot? Har verkligen inte hängt med här!

När hade "mensen" och hur långt efter är detta?

Grattis ifall det nu inte är ett missfall. Hoppas verkligen inte det!
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-06-03 20:22:21 följande:

Tack raring!

Jag hade min "mens" dvs rikliga implantationsblödning 21-24 maj (äl 13-14/5).

Sen blödde jag som sagt igen nu i lördags. Rejält i knappt ett dygn och hade dessutom en hel del mensvärk, men inte så illa att jag behövde ta någon värktablett.

Så om jag nu fortfarande mot förmodan är gravid är jag i typ v 4+6.

Tänker ta ett nytt test imorgon och jämföra. Kanske inte säger så mycket om det inte blivit svagare, men har det blivit det lär det definitivt varit ett missfall. Skulle det däremot vara starkare ser det ju betydligt ljusare ut.

To be continued!

Hur ser tempen ut då? Fortfarande hög?

Åhhhh, hoppas verkligen det blir en liten nu för dig <3

Själv sitter jag på toa just nu och kollade precis äl. Trodde den var på gång men icket. såhär blankt äl-test har jag aldrig haft... Hade tempdipp igår och äl-flytningar idag. Men enligt ff så är det långt kvar.. Men appen räknar ju bara på min förra cykel som var onormalt lång för mig.
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-06-03 20:22:21 följande:

Tack raring!

Jag hade min "mens" dvs rikliga implantationsblödning 21-24 maj (äl 13-14/5).

Sen blödde jag som sagt igen nu i lördags. Rejält i knappt ett dygn och hade dessutom en hel del mensvärk, men inte så illa att jag behövde ta någon värktablett.

Så om jag nu fortfarande mot förmodan är gravid är jag i typ v 4+6.

Tänker ta ett nytt test imorgon och jämföra. Kanske inte säger så mycket om det inte blivit svagare, men har det blivit det lär det definitivt varit ett missfall. Skulle det däremot vara starkare ser det ju betydligt ljusare ut.

To be continued!

Hur ser tempen ut då? Fortfarande hög?

Åhhhh, hoppas verkligen det blir en liten nu för dig <3

Själv sitter jag på toa just nu och kollade precis äl. Trodde den var på gång men icket. såhär blankt äl-test har jag aldrig haft... Hade tempdipp igår och äl-flytningar idag. Men enligt ff så är det långt kvar.. Men appen räknar ju bara på min förra cykel som var onormalt lång för mig.
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-06-04 06:31:43 följande:

Åh, störigt! Tycker dock att du gör rätt i att lyssna mer på kroppens signaler. Jag får jämt äl-flytningar och molvärk typ 5-7 dagar innan pos äl-test, så ge inte upp!

Tempen har legat högre än vanligt hela tiden. Dock var den lägre idag, men kan bero på att jag senaste dagarna tagit den vid 6:30 och idag kl 5. Who knows!?!?? Såhär såg dagens test ut i alla fall. Ingen märkbar skillnad, skulle jag säga.

Översta från i tisdags, undre från idag.

Jobbigt att inte veta...

Men duuuu, jag tycker dagens test tom ser starkare ut än det andra.

Kram på dig
  • Tassen
    AngelinaAr skrev 2015-06-04 16:33:02 följande:

Syns detta?

Jag ser då.

Grattis!
  • Tassen

Jag känner att detta är min månad! Sexat som jag vet inte vad och midsommar är på g... Såklart jag ska få det kämpigt att försöka dölja nåt då... Det är ju så det brukar fungera med allt annat. Haha

• Tassen

Jag känner att detta är min månad! Sexat som jag vet inte vad och midsommar är på g... Såklart jag ska få det kämpigt att försöka dölja nåt då... Det är ju så det brukar fungera med allt annat. Haha

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni