Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Det hoppas jag verkligen inte att den gör! Ingen mens!
Det hoppas jag verkligen inte att den gör! Ingen mens!
Molvärk och ännu mera "rosa" idag :(
Tempen 36.71.... Blir troligtvis inget plus den här gången heller.
Hur går det för dig Tassen?
Update bitte!
Aktivt har vi försökt sen i december(var nära då men slutade i tidigt mf). Slutade med p-piller i april förra året och det tog lång tid innan äl och mens kom igång. Hur länge har ni försökt?Ja tempen har inte sjunkit utan håller sig över 36.60. Jag hoppas verkligen på att det är bara kroppen som fjantar sig, samtidigt så är jag beredd på det tråkiga :/ Jag tänkte testa mig när jag kommer hem. Sitter på ett tåg just nu. Blir inte morgonkiss när jag testar mig, men jag har inte kissat på många timmar nu :p Imorgon eller på tis är det bim.
Hoppas din äl är på gång nu! Heja äggo!
Haha... Kom hem för en stund sen. Testade mig precis och det är tyvärr minus.. Inte minsta spökstreck heller...så hej Tant Röd! Kan inte vara nåt annat :(
Åååååhhhh, alltså jag tror jag ska frysa ihjäl. Kanske håller på att bli sjuk och det är därför tempen inte går ner.
Två kvällar i rad nu har jag legat med dubbla filtar och fårskinnstofflor...
TESTA TESTA TESTA!!! *skanderar*
(Alltså gravtest, inte fårskinnstofflor!)
Det där att frysa är ofta ett gravidtecken.
Får du högre temp vid mens? Min temp sköt upp till 37 nu på kvällen. Brukar aldrig ha det typ. Blöder lite nu, skitars skit :(
Omg! Jag ser inte i syne va?
Sitter och gråter, skrattar och skakar. Ska jag säga nåt till sambon eller göra nåt skoj? Han kommer ju ändå aldrig tro på ett sånt svagt streck
Han trodde inte på ett sånt svagt streck... Han säger att strecket inte är rosa. Och jag vet inte ... Är väl ett nytt spökstreck. Nu känner jag mig jättenedstämd.