• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Det vackraste

Men det är också vanligt. :D Att man ömsom fryser, ömsom är varm. Det är för att kroppstemperaturen blir högre vid graviditet och kroppen inte är van än.

Hoppas att du får pos. :)

Tassen skrev 2015-06-21 23:02:11 följande:

Fast nu är jag sjukt varm och rosig om kinderna.

Tror dock att mensen är på väg. Har lite ont och stickande känsla som det brukar kännas innan mens.

• Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-21 23:02:11 följande:
    Fast nu är jag sjukt varm och rosig om kinderna.

Tror dock att mensen är på väg. Har lite ont och stickande känsla som det brukar kännas innan mens.
    När jag vart gravid med sonen var det exakt sådär! Gick och väntade på mensen, men någonstans visste jag ändå att den nog inte skulle dyka upp. Blodstasning i tummarna här nu!
    Uppdatera asap!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-21 22:34:57 följande:

Jag är så glad att jag har er här som jag kan gnälla helt öppet inför, och som peppar varandra när vi behöver det som mest!

STOR kram till er alla! <3

Kan inte annat än hålla med!
    Må oss alla plussa inom en månad, få bf tätt, hålla kontakten för resten av våra liv och bo så pass nära varandra att vi kan ha regelbundna bebis/tjej/gnäll-träffar!

/realist javisst!
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-21 23:05:08 följande:
    Får du högre temp vid mens? Min temp sköt upp till 37 nu på kvällen. Brukar aldrig ha det typ. Blöder lite nu, skitars skit :(
    Hur går det, hjärtat? Mens? Spottings? Temp?
  • Tassen

Omg! Jag ser inte i syne va?

Sitter och gråter, skrattar och skakar. Ska jag säga nåt till sambon eller göra nåt skoj? Han kommer ju ändå aldrig tro på ett sånt svagt streck

• Det vackraste
    Tassen skrev 2015-06-22 06:44:19 följande:

Omg! Jag ser inte i syne va?

Sitter och gråter, skrattar och skakar. Ska jag säga nåt till sambon eller göra nåt skoj? Han kommer ju ändå aldrig tro på ett sånt svagt streck

GRATTIS Tassen!!! Jag visste det. ;)

10.e försöket gillt!! Såå glad för er skull!
  • Tassen

Han trodde inte på ett sånt svagt streck... Han säger att strecket inte är rosa. Och jag vet inte ... Är väl ett nytt spökstreck. Nu känner jag mig jättenedstämd.

• Aniroma

Tjejer, vad tror ni? Ni som är så klockrena på att förutspå ägglossning! När blir det för mig tro? ;) åker bort fredag-lördag utan sambon så hoppas det hinner bli innan det!!! Testat med morgonurin!

• Det vackraste
    Tassen skrev 2015-06-22 07:09:04 följande:

Han trodde inte på ett sånt svagt streck... Han säger att strecket inte är rosa. Och jag vet inte ... Är väl ett nytt spökstreck. Nu känner jag mig jättenedstämd.

Det är positivt. Det är ju visst rosa och även ett svagt streck är pos! :) Köp ett digitalt och testa med imorgon bitti. Men jag är säker på att du är gravid! Har testat många gånger både som gravid och inte. När har du bim? :)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni