• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-22 10:20:31 följande:

Såhär såg mitt ut nu imorse (översta, det nedre är från i torsdags)
    Tippar på att jag får positivt typ lör-sön. Men återstår att se! Kan ha seg stegring ibland och har bara haft äggviteflytningar sedan igår och det brukar jag ha minst en vecka innan äl kommer. Dock kan det ju bete sig annorlunda nu efter MF, så jag är beredd!

Men WOHO, det är på gång i alla fall! Skrattande 

Du som kan det här med tempning, jag vet inte hur jag ska göra nu under semestern när mina sömnvanor ser något annorlunda ut. Vad är viktigast? Att mäta samma tid på morgonen eller efter samma antal sovtimmar? I morse varierade mätningarna 0,20 grader när jag mätte kl. 06:30 och kl. 08:30. 
  • Det vackraste

Håller med. :) Ibland kräver digitalt lite högre hcg. Men vanliga cb plus brukar visa ett plus tidigt. Men du är gravid!

soofa skrev 2015-06-22 08:51:58 följande:

Jag skulle nog vänta med det digitala några dagar om jag var du och köpa ett CB plus och testa med istället. :)

• Aniroma

Tack tjejer! Tur man har er :) får testa igen ikväll o se hur stegring ser ut! Sist gick det ganska snabbt tycker jag! Så skulle lika gärna kunna bli pos imorgon. Återstår att se :) håller tummarna för att vi har bättre tur denna månaden Symetrical!

• Tassen
    Det vackraste skrev 2015-06-22 10:33:40 följande:

Håller med. :) Ibland kräver digitalt lite högre hcg. Men vanliga cb plus brukar visa ett plus tidigt. Men du är gravid!

Ska gå och köpa ett vanligt cb plus och testa imorgon igen.

Tippar på att jag får positivt typ lör-sön. Men återstår att se! Kan ha seg stegring ibland och har bara haft äggviteflytningar sedan igår och det brukar jag ha minst en vecka innan äl kommer. Dock kan det ju bete sig annorlunda nu efter MF, så jag är beredd!

Det tar sig! Men redan? Då är det nog fan din månad!
    Symetrical skrev 2015-06-22 10:12:12 följande:

Jag sa ju det! Wow! Stort grattis fining!

Äh, köp en kanelbulle och släng in i ugnen tills han kommer hem, eller nåt!

Blir inget sånt. Han trodde inte på det.. Precis som jag trodde. Han säger att det är grått.
    soofa skrev 2015-06-22 08:50:44 följande:

Men hörrö, det där kan omöjligt bara vara ett spökstreck! Du är gravid!!! :D Du har bim i dag och ännu har ingen mens kommit eller hur? Om det nu var en nidblödning du hade häromdagen, så är det ju inte konstigt att det inte hunnit bli starkare än.

Försök att glädjas åt det och fortsätt testa så kommer du se att det bli tydligare. Om du kan, köp något annat test och jämför med?

Vågar inte tro på det än. känns som att jag ska få mens hela tiden och springer på toa, men inget.... Har en del värk också..
  • soofa
    Tassen skrev 2015-06-22 12:58:49 följande:
    Ska gå och köpa ett vanligt cb plus och testa imorgon igen.

Det tar sig! Men redan? Då är det nog fan din månad!Blir inget sånt. Han trodde inte på det.. Precis som jag trodde. Han säger att det är grått.
    soofa skrev 2015-06-22 08:50:44 följande:

Men hörrö, det där kan omöjligt bara vara ett spökstreck! Du är gravid!!! :D Du har bim i dag och ännu har ingen mens kommit eller hur? Om det nu var en nidblödning du hade häromdagen, så är det ju inte konstigt att det inte hunnit bli starkare än.

Försök att glädjas åt det och fortsätt testa så kommer du se att det bli tydligare. Om du kan, köp något annat test och jämför med?

Vågar inte tro på det än. känns som att jag ska få mens hela tiden och springer på toa, men inget.... Har en del värk också..
    Men usch, vad jobbigt att du inte känner att du kan lita på det. :/ Har du bim i dag så ska du kunna testa med CB plus utan att det behöver vara morgonurin.

Uppdatera oss hur det går!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-22 10:25:30 följande:
    Men WOHO, det är på gång i alla fall! Skrattande 

Du som kan det här med tempning, jag vet inte hur jag ska göra nu under semestern när mina sömnvanor ser något annorlunda ut. Vad är viktigast? Att mäta samma tid på morgonen eller efter samma antal sovtimmar? I morse varierade mätningarna 0,20 grader när jag mätte kl. 06:30 och kl. 08:30. 
    För att få helt exakt mätning skall man helst sätta klockan på samma tid varje morgon, föreslagsvis innan man vaknar av sig själv. Sjukt kul på semestern. NOT! Jag skulle säga att huvudsaken är att du gör det efter ungefär lika många sammanhängande timmars sömn. Och tempar du vid flera olika tillfällen skulle jag ta ett medelvärde.
  • mikamon

Jag tror och hoppas på att det är ett plus Tassen <3 Män är lite tröga ibland... Jag plussade svagt jag med då i julas, och älsklingen trodde inte på det tills missfallet var ett faktum, först då fattade han.

Nu under dan har jag börjat få molvärk. Inget syndaflod än men den kommer väl :(

• Symetrical
    soofa skrev 2015-06-22 13:17:12 följande:
    Men usch, vad jobbigt att du inte känner att du kan lita på det. :/ Har du bim i dag så ska du kunna testa med CB plus utan att det behöver vara morgonurin.

Uppdatera oss hur det går!
    Precis Tassen! Du får gå på torken (inte dricka en droppe vatten) och inte kissa på 4 timmar, så skall du nog få dig ett finfint plus och så imorgon bitti tar du det digitala och trycker upp ett fint "gravid 1-2" i nyllet på den där glädjedödaren till sambo du har! (Säkert bara en försvarsmekanism, men roligare att klanka ner på de små liven)
  • Symetrical

PS. Förslag på replik vid uppryckning av positivt test i sambonylle:
    "Read and weep, sucker! Read and weep"

/ond skåning

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni