alltså detta är lite knepigt. Jag fick u min mens igår, (första efter att jag tog ut spiralen) Jag har nästan inte blödit något alls med spiralen sista tiden, bara haft mensvärk. Nu kan jag säga att jag STÖRT blöder hur mycket som helst, dag som natt! men ingen direkt mensvärk.
Dock blev det ett besök på VC med extrema magsmärtor igår, inte tjejmagen utan i övriga magen. Misstanken blev gallsten och jag fick en spruta Voltaren som hjälpte lite i alla fall.
Jag förklarade för läkaren att jag tagit ut en hormonspiral och att vi försökt bli gravida men att jag börjat blöda igår och att grav test visar negativt, men jag sa att jag ville iaf ställa frågan ifall det skulle kunna vara ett tidigt missfall, men de trodde han inte, han sa att trots tidigt missfall så borde då gravtestet visat positivt.
Nu ska jag snart tillbaka för leverprover, ökat levervärde visar tydligen att man haft ett gallstensanfall, så vi får de vad det visar.
Men jag satsar i alla fall på ÄL den1 JULI nu :) BIM blir runt den 15 JULI :) så jag hör väl inte hit egentligen längre, men jag vill gärna följa er i alla fall :)