Inlägg från: AngelinaAr |Visa alla inlägg
  • AngelinaAr

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Blod provet visade 81 hcg

Är detta normalt? Läkaren har inte ringt ännu...jävla torskar!

Öhhh....hoppas bara de inte sjunker...skall nog in igen om några dagar kommer läkaren säkert säga för se om de stigit...ushh ovisshet men så var de ned min dotter åxå fast med henne Blödde jag inte..Nu blöder jag inget alls och har alla symptom som vanligt..fattar nada.

• AngelinaAr

Oj..

Det sa dom inte hon har inte ens ringt ännu och varje gång jag ringer säger hon att vi har så mkt nu jävla skit varför ska det gå ut över oss! Snåla jävla lägg fan in en läkare till.

Rosa flytning igen som nu är endast rosa asså jag blir galen bara när jag torkar mig. Asså snart framkalla jag de sj fan jävla ovisshet antingen eller orka bli glad sen skit sorgsen :( fan driver med mig

• AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-06-11 21:06:30 följande:

Jag gjorde andra mätningen idag (alltså med två dagars mellanrum), så gyn ringen imorgon och meddelar resultatet. Men jag har fått göra vul också och där såg han knappt något alls, så om hcg skulle ha ökat hos mig är det något mycket konstigt på gång här!

Skall du lämna något mer blodprov, eller?

Exakt samma här! Jag ska lämna igen men dom sa inte när...imorgon ska läkaren ringa

Ojj e du inte nervös nu hoppas verkligen vi två blir solsken historia! Det är mycket konstigt med mig åxå! Blödde lite idag igen avtog dock nu för en timme sedan...man blir knäpp...ohh snälla jag väntar på din uppdatering imorgon... Håller tummarna för dig.
  • AngelinaAr

Ja jag vill åxå bli klar liksom om det nu är Mf man lever ju ovisshet ushh...Jag har åxå. Samma symptom exakt samma inget har ändrats sen jag Blödde...hoppas det stiger..

• AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-06-12 08:35:34 följande:

Men du har inte koll på tempen..? Min har sjunkit en hel massa (ligger oftast typ som innan äl) så det är ett tydligt tecken på missfall. Ser ändå fram emot gynekologens samtal, så jag verkligen får svart på vitt att även hcg sjunkit. Då vet man liksom hundra procent och kan släppa det helt!

Hade allt varit som det borde hade jag varit i v 6+1 typ.

Jo jag har koll varje morgon på tempen den ligger 37.3 nu innan låg den 37.2 sedan ägglossning... Jag blir lika varm och flåsig så fort jag städar..

Därför man blir så virrig! Igår kväll kände jag stick i höger sida tänkte shit nu är de på gång..mensvärk asså men näe det kom bruna flytningar istället detta är ju helt sjukt! Vad ligger din temp på?

Tro mig jag tror inte det handlar om tempen...barnmorskan sa att man inte får så mkt hjälp av temp då det kan variera från person till person... Har dom ringt??har tänkt på dig hela kvällen...
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni