Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Men åh, stackare! Och vad jobbigt att inte veta! Tänker på dig och håller både tummar och tår för att allt går bra! KRAM!
Men åh, stackare! Och vad jobbigt att inte veta! Tänker på dig och håller både tummar och tår för att allt går bra! KRAM!
Symetrical har inte uppdaterat??? :(
Va visade proverna...
Ohhh satan så ledsen jag blir nu men du ta detta av mig jag lovar dig jag blev inlagd med dropp igen för eventuell titthålsundersökning imorgon tro mig ta det så änn att riskera som mig... Jag e skiträdd nu vill inte dom ska ta bort äggledaren på mig men gäller det liv och död så är det ett måste. Man kan ju dö!dom ska kolla mitt för det stiger långsamt dom sa att de verka inte vara normal graviditet dom hittade lite svullnad i vänstra äggstocken men fortfarande vågar dom inte påstå de utomkveds men jag blöder till och från plus ont i vänstra sidan så de tyder ju på ngt galet. Men dom lova titta och inte försöka ta bort den helt..hoppas det stiger högre o man ser på vul att de sitter rätt men just nu ser de nte bra ut..Hur.mår du nu då?blöder du va sa dom är nästa steg?stor kram!
Ohhh satan så ledsen jag blir nu men du ta detta av mig jag lovar dig jag blev inlagd med dropp igen för eventuell titthålsundersökning imorgon tro mig ta det så änn att riskera som mig... Jag e skiträdd nu vill inte dom ska ta bort äggledaren på mig men gäller det liv och död så är det ett måste. Man kan ju dö!dom ska kolla mitt för det stiger långsamt dom sa att de verka inte vara normal graviditet dom hittade lite svullnad i vänstra äggstocken men fortfarande vågar dom inte påstå de utomkveds men jag blöder till och från plus ont i vänstra sidan så de tyder ju på ngt galet. Men dom lova titta och inte försöka ta bort den helt..hoppas det stiger högre o man ser på vul att de sitter rätt men just nu ser de nte bra ut..Hur.mår du nu då?blöder du va sa dom är nästa steg?stor kram!
Men det luriga med.det hela är att jag hade ägglossning från högra så hon tyckte de va konstigt att de isåfall inte satt sig utanför på högra...
Stackare. Hoppas på ett mirakel för din del! Håller alla tummar och tår att allt skall lösa sig på bästa sätt. Styrkekram till dig!
Jag småblöder lite fortfarande och skall ta tabletter imorgon bitti för att öppna upp livmodern och förhoppningsvis kunna släppa ut det sista resterna av missfallet, så att jag slipper skrapning. Skall sedan tillbaka på en återkom nu i veckan hos min gynekolog. Han är en riktig klippa!
Åh, vilken lättnad! Klart vi skall följas åt. Satsar på att bli gravida igen i slutet av juli och sen bf i april. Perfekt i min bok!
Jag mår faktiskt riktigt bra. Sitter och njuter av ett glas rosé ute på altanen i 24 graders strålande solsken!
Krya på dig nu, raring! Och passa på att punda så länge det är legalt!
Hur går det för dig, vännen?
Låter ju lite som mitt, förutom att det gick betydligt mer smärtfritt. Blöder pyttelite fortfarande, så får se hur det ser ut när jag är på återbesök hos gyn. Inte fått någon tid än, men blir förhoppningsvis nu i veckan.
Har du fått någon återbesökstid? Skönt att det äntligen verkar vara på väg över för din del nu också!
Nej, jag tänker som så att så fort min gynekolog ger mig grönt ljus så kör vi igen! Har ju knappt ens haft ont eller mått dåligt av det här, så känns onödigt att vänta i onödan. Tänker som så att kroppen förhoppningsvis blir gravid igen när den är redo för det. Dessutom har jag så långa cykler numera efter förra graviditeten, så det vore trist att behöva avvakta en hel cykel!
Själv då? Hur tänker du? Vill du köra på, eller vila som mannen föreslog?