Inlägg från: strawberri |Visa alla inlägg
  • strawberri

Så rädd för missfall

Imorgon 10.30 får vi domen om den lever eller inte :( snälla håll era tummar att allt är bra!!

• strawberri

Lycka till du också. Är snart på sjukhuset :S håller .una tummar för oss!

Aqq1 skrev 2015-06-04 07:31:34 följande:

Lycka till Jag har klockan elva och är också såå nervös, ska hålla tummarna för oss båda!

• strawberri

Allt gick bra o bebisen rör sig och hade växt massa sen sist. Är i v 10+4 idag :) guuud nu kan jag andas ut!

• strawberri

Ja gud nu känns allt bättre! Han sa att det är jätte vanligt med små blödningar gar i början av graviditeten. Bara dom inte är stora och man får ont brukar det inte va någon fara. Jag blev orolig nu pga att det började såhär vid mitt MA :( har du fått tid för vul tidigare?

AnneliR skrev 2015-06-04 11:07:15 följande:

Vad skönt att höra! Sa dom något om din bruna flytning? Fick nämligen en sån igår och känner mig ängslig. .

• strawberri

A dy det förstår jag :( så lätt för andra att säga att man inte ska oroa sig men har man varit med om mf eller ma innan är ju minsta lilla tecken på att det blir lika dant som en käftsmäll och hela ens värld rasar :( hoppas innerligt att det går bra för dig nästa vecka!! Jag vet precis hur du känner!

AnneliR skrev 2015-06-04 11:35:46 följande:

Nej det fanns ingen tidigare tid, så om en vecka ska jag dit. Får se om det händer nåt mer tills dess, inga fler flytningar än så länge iaf. Har ju börjat likadant mina två gånger också så det är klart man blir orolig.

• strawberri

Åh va härligt Grattis till dig med!! Jag blev framflyttad 3 dagar t.om så det känns bra hade vi 29 de men nu den 26 istället ???? när är din beräknad?

Aqq1 skrev 2015-06-04 13:33:33 följande:

Grattis strawberri det gick bra för mig med, hjärtat slog fint och den var i precis rätt storlek för v.7+2. Enligt gynekologen jag hade (överläkare) så minskar risken för missfall mycket om man gått såhär långt, hjärtat slår och bebis är i rätt storlek så det känns skönt.

• strawberri

Ok :) "rätt tid på året" ;) jag hoppas jag går över några dagar hehe!

Aqq1 skrev 2015-06-04 14:19:54 följande:

Skönt min beräknad till 18 januari

• strawberri

För mig hugger det till när jag nyser, vänder mig snabbt i sängen eller liknande men det är ligamenten man känner. Kan göra så ont att jag får gå dubbelvikt tills det släpper. Hade precis lika dant när jag väntade min son så jag blir inte orolig.

• strawberri

Jag mår bättre nu än jag gjort inte lika illamående och kräks i te lika mycket. Mår illa på kvällen ibland bara :) är inte heller lika trött som innan så det känns skönt! Är i v 13 nu och imorgon ska vi på ultraljud och gör nupp/kub va o lämnade 3 rör blod förra veckan. Håll era tummar att allt ser bra ut imorgon! Kram på er!

Svar på tråden Så rädd för missfall