hsh skrev 2015-05-15 19:46:06 följande:
Samma här, men mina ultraljud blir v.9 , v.13 och v.20 då. Känns skönt att ha delmål, men just nu sniglar tiden sig fram.. Att man har vääldigt lite symptom på graviditet också hjälper inte heller. Ja, jag plockade upp det som kom ut. Jag var tvungen att veta. Först lossnade nog moderkakan. Sen morgonen därpå så kom en fostersäck med ett embryo. Jag är på nåt sätt glad att jag fick se, det kändes som att jag kunde avsluta det helt då. Men jag vill ha en bebis, inget annat. Svårt att tänka på nåt annat, eller hur? Man dagdrömmer om namn, vagn, osv..
Ja det är jättesvårt att tänka på annat, tycker sorgen är så jobbig efter missfallen och vill verkligen inte gå igenom det igen. Vi har ju inte heller berättat för nån att jag vart gravid så man känner sig ganska ensam även om jag kan prata med sambon, men han förstår inte riktig hur jobbigt jag tycker det är. Dagdrömmer också om allt det där hela tiden namn osv och framför allt att se min lilla pojk med ett lillasyskon. Måste vart tufft att se det men skönt att du kände att du fick ett avslut iallafall. Jag är i vecka 4+3 nu bara, var är du?