WiMe06 skrev 2015-12-06 14:36:08 följande:
Usch, jobbigt med sömnen och viruset, hoppas det går över för dig väldigt snart. Sover inte särskilt bra heller om nätterna. Varje morgon jag vaknar har jag ont i halsen men känner inte av ngt på dagarna, så jag vet inte om det är halsbränna eller ngt annat skit jag fått. I övrigt är man rätt energilös så man gör inte mer än nödvändigt om dagarna, har också en del sammandragningar men inga som gör direkt ont.
Var det du som kanske skulle bli igångsatt v 38, isåfall är det ju verkligen inte långt kvar!! Så skönt
tänk att bebis snart är hos er
Jag går in i v 35 imorgon (34+0). Ska på tul på tisdag och mäta bebis igen. Var på tul för drygt 1,5 vecka sedan å det visade att bebis är liten och kanske inte växer som hon ska, så vi får se vad det visar på tisdag.
Ja fy det är hemskt! 3:e veckan med halsont nu :S Ja vist är man energilös?! jg orkar knappt någonting längre! igår hl ja igång hela dagen och åt väl kanske inte så bra så på vällen när jag stod o pratade med min mamma snurra allt till och ja höll på att säcka ihop :( va riktigt läskigt, så försöker vila mycket nu, även att man egentligen vill göra saker...
enligt min förlossningsplan skulle vi börja med hinnsvepningar fro.m nu men fr att göra en historia kort så har jag kämpat i 9 månader med att få hjälp med min förlossningsrädsla sedan förra förlossningen och ett TUL samt igångsättning eller planerat snitt va det tal om på förra efterkontrollen men jag får inte hjälp med NÅGONTING av det!! Känner mig totallurad av sjukvården :( och har världens panik p.g.a. detta nu inför förlossningen :( har pratat med kurator, barnmorskor, läkare men ingen hjälper mig då dom säger att det inte finns några medicinska grunder att jag skulle få TUL, snitt eller igångsättning, men jag sj anser att det psykiska måste spela in också?! jag är ju livrädd och en förlossning kommer bli svår att gå igenom för mig. Min son va stor, låg med vidöppen bjudning och fastnade i förlossningskanalen pga att jag va för liten i bäckenet och dom försökte få ut han med sugklocka vilket slutade i akutsnitt, så jag tycker att det finns medicinska skäl till att hjälpa mig! då denna bebisen också är stor enligt SF mått och verkar ligga med kroppen åt fel håll därinne :( usch jag är så negativ nu men ingen i sjukvården förstår mig :(