Så rädd för missfall
Har inte haft ont i samband med blödningarna men det har jag inte haft vid de 3 tidigare missfallen heller. Tycker däremot att jag blödigt lite mindre denna gång än förut...men samtidigt kanske allt inte kommit ut än :( usch är så jobbigt att inte veta o att bara kunna vänta. Livrädd varje gång jag går på toa ifall det ska komma mer blod. Samtidigt vill jag hellre att det kommer ut om det ändå inte finns nå livsduglig graviditet kvar...
Hur har dina blödningar varit? Rött färskt blod? Klumpar?
Kommer du ihåg i vilken vecka du var när läkaren kunde se något på VUL?
Med första barnet blödde jag i v 10 och då var det som en mens ungefär, kom små koagler, färskt blod. Inga smärtor. Graviditeten gick bra.
Tredje graviditeten, började blöda i v 4+2. Symtomen försvann över bara några timmar. Blödde sen lite lite varje dag från lördag till torsdag, på torsdagkvällen fick jag hemska smärtor och det började blöda rejält med stora koagler och riktigt mörkt färskt blod. Gjorde vul på måndagen och läkaren kunde då se lite kvar av en hinna.
Denna graviditeten, började blöda i v 4+2 igen, det var färskt blod, kom nån liten klump, ungefär en binda om dagen, avtog efter några dagar och blev mer brunt. gjorde vul men då såg läkaren inget så han trodde det var mf, gjorde nytt vul i v 6 och då fanns där ngt litet men inget hjärta som slog, fick ytterligare ett vul i v 7 och då fanns där ett tickande hjärta.