-
Nej... ser ingen grupp nånstans :s Är det jag som missar något? O.oVick82 skrev 2015-06-05 10:52:58 följande:Japp, har addat dig! Har du kommit in i gruppen? :)
-
Glöm det förresten, jag var bara blind ^^Nattöga skrev 2015-06-05 11:37:03 följande:Nej... ser ingen grupp nånstans :s Är det jag som missar något? O.o
-
Ganska så alldeles nyss fick jag ett jätteont "hugg/sting" eller vad man ska kalla det... Men gick över efter kanske en halv minut bara. Normalt? Annars har jag mest molvärk... Igårkväll högg det också till lite grann och liksom stramade. Men det gick också över efter någon minut... Fler som har så? Är det normalt? Blir ju lite orolig.. Inte sett nåt blod än dock...Sansastark skrev 2015-06-05 11:31:02 följande:
Vaknade inatt av ordentlig "mensvärk". Är det nån mer som har otrolig växtvärk? Gör även ont ibak i ryggen..
-
Grattis till beslutet, eller vad man säger när nån bestämt sig! Kul att ni också har 4/2, det har jag med! :Dlilleräkan skrev 2015-06-05 10:32:37 följande:Haha hoppsan! Gjorde du det då?
Ska fara på appo idag och köpa järn!
Igår blev vi solklara med att vi ska behålla barnet och vi räknade också ut nytt bf datum och det blev ju 4 februari och inte 10onde. -
Bara ett uppmanande/förslag:
Alla ni som inte gjort det, skicka gärna pm till Vick82 med er mailadress så lägger hon till er i en hemlig facebookgrupp där vi diskuterar våra graviditeter och kommande februaribebisar lite mer aktivt! Ju fler som kommer dit desto roligare! Dessutom kanske man då kan hitta blivande mammor i ens trakter! -
Grattis alla nya! Skicka er mailadress i PM till Vick82 så bjuder hon in er till en hemlig fb-grupp där vi håller till och diskuterar lite mer nu!
-
Du går in på Vick82's presentation (klicka på hennes namn här i tråden) så ser du i samma "menyrad" som hennes namn en liten knapp där det står "+ Nytt meddelande". Klicka där, skriv och skicka :)zoloo skrev 2015-06-07 16:49:30 följande:
Nattöga! Lite dålig på FL, hur skickar man PM?
-
Jag kan prova iofs, ser jag nu. Tror att alla som är med kan det faktiskt.Vela81 skrev 2015-06-07 21:04:40 följande:
Någon mer än Vick82 som kan lägga till i gruppen på FB? hur ser jag att jag är tillagd??
Skicka din mail i ett PM till mig. Då skickar jag en inbjudan till den mailen, du klickar på länken i det så kommer du att kunna gå in i gruppen sen - den dyker upp i vänstra menyn på fb :)
Och till alla som vill avvakta: Gruppen är hemlig, så ingen av era vänner ser att ni är med - det är bara vi i gruppen som gör det, men om ni ändå vill avvakta så är ni självfallet välkomna dit senare! -
Det är skillnad på Sluten och Hemlig grupp :)GG8 skrev 2015-06-08 16:09:36 följande:
[quote=75399574][quote-nick]Sarah21 skrev 2015-06-08 16:04:23 följande:[/quote-nick]BF216 är sluten så den kan man varken söka på eller se medlemmar! Medlemmarna kan du endast så om du är med i gruppen :)[/
Okej.. D låter bra, men varför ser jag den även fast jag ännu inte e medlem?
Sluten grupp innebär att gruppen är sökbar och man ser vilka som är medlemmar även om man själv inte är det. Däremot ser man inte inläggen om man inte är medlem.
Hemlig grupp är just vad det heter :) Hemlig - det går inte att söka på den, det går inte att se vilka som är medlemmar och det går inte att se inläggen om man inte är med i den!
BF216 (tyvärr glömts en 0:a!) är hemlig, så det är ingen fara ö.h.t att nån ska se att man är med i den :) -
Vem har du pm:at? Har du inte kommit med än så skicka ett pm till mig med din mailadress så lägger jag till dig :)zoloo skrev 2015-06-08 18:00:07 följande:
Mailat men inte blivit tillagd i fb-gruppen än
Jag har tillgång till FL i stort sett hela dagarna trots att jag är på jobbet, så alla nya som vill med i FB-gruppen kan skicka PM även till mig med sin mailadress så bjuder jag in!