• Nattöga

BF februari 2016

Alla nya som vill med i vår hemliga fb-grupp - skicka er mail i ett pm till mig så bjuder jag in!

• Nattöga
    Eva 77 skrev 2015-06-14 23:52:43 följande:

Jag vill gärna vara med i fb gruppen, kan inte skicka meddelande härifrån (?!!!) jag heter Eva Nilsson på Facebook ( har en profilbild på mig och dottern med bakgrundsbild på oss lekandes på golvet)

Jag har skickat ett PM till dig.
  • Nattöga

Välkommen och grattis alla nya!

Facebookgrupp finns. Om ni vill vara med - skicka er mailadress till mig i PM så skickar jag en inbjudan!

• Nattöga
    Meri87 skrev 2015-06-17 07:59:45 följande:
    Kan någon utav mina vännet se om man går med i gruppen?
    Nej, gruppen är hemlig. Den går inte att söka på och det syns inte på era profiler att ni är med i den. Heeelt hemlig :)
  • Nattöga

Jag provar igen!

Ni som vill med i hemliga fb-gruppen för februaribebisar, skicka pm till mig med antingen

1: Din mailadress. Då skickar jag en inbjudan till MAILEN, inte till FB-meddelande alltså. Och kolla både din mails inkorg och skräppost! Klicka bara på länken i mailet :)

2. Ditt namn så som man söker upp det på FB. Skriv namn och hur din profilbild ser ut - då skickar jag en vänförfrågan som du får acceptera, därefter bjuder jag in dig i gruppen!

Välkomna alla nya!

• Nattöga
    Ni som vill med i hemliga fb-gruppen för februaribebisar, skicka pm till mig med antingen

1: Din mailadress. Då skickar jag en inbjudan till MAILEN, inte till FB-meddelande alltså. Och kolla både din mails inkorg och skräppost! Klicka bara på länken i mailet :)

2. Ditt namn så som man söker upp det på FB. Skriv namn och hur din profilbild ser ut - då skickar jag en vänförfrågan som du får acceptera, därefter bjuder jag in dig i gruppen!

Välkomna alla nya!
  • Nattöga
    Kakalfen skrev 2015-06-26 21:36:26 följande:
    Jag har skrivit till dig, fick du det? Jag har inte fått nåt mail till skräpkorgen
    Inte till inkorgen heller? Jo, fick ditt PM och skickade inbjudan, men provade just igen. Fått det? :)
  • Nattöga
    Ia84 skrev 2015-06-29 21:30:03 följande:

Har idag varit på VUL i vecka 8. Detta pga att vi blivit gravida med IVF efter fem års kämpande, gick nu på första IVF-försöket. Har varit så nervös inför detta VUL att allt inte ska vara bra och har tvivlat så mycket på att det finns något där inne. VUL visade nu att det finns en liten bebis där inne, 10 mm stor och ett fint litet hjärta slog, allt såg helt normalt ut. Vilken lättnad och vilket leende man gick därifrån med. Inskrivning hos BM på måndag. Äntligen kan man koppla av lite. Enligt vår läkare så minskar missfallsrisken nu från c:a 20-25 % till 1 %. Vi känner oss så lyckliga nu, obeskrivlig känsla <3. BF 12/2. 

Vad härligt att höra! Håller med ovanstående, detta blev man glad av att läsa! Det din läkare sa om att mf-risken minskar från 20-25% till 1%, menar han just för att man passerat de första (8) veckorna eller någon annan anledning?
  • Nattöga
    JennieN skrev 2015-07-13 08:11:21 följande:

Såg något om en fb-grupp? Stämmer det?

Det finns en. Pma mig din mailadress eller ditt fulla namn+beskrivning av din fb-profilbild.
  • Nattöga

Facebook-grupp finns fortfarande och ja, där är det mycket mer aktivitet :)

Alla som vill med i den, skicka PM till mig här med antingen en mailadress eller namn+beskrivning av FB-profilbild så lägger jag till i gruppen :)

• Nattöga
    Gosmos skrev 2015-07-26 19:14:09 följande:
    Är det en stängd grupp som ingen obehörig ser att man är med i?
    Den är hemlig. Ej sökbar, går inte att se på din profil att du är medlem i den. Total-hemligt! :)
  • Nattöga
    vattumanväntarvattuman skrev 2015-07-30 16:17:07 följande:

Hej allihopa! 
    Hoppar in här jag med! Är i v.13 nu och har äntligen fått se på ul att den lilla mår bra där inne! Var ska jag maila om jag vill vara med i den hemliga facebookgruppen?

Vill du med i gruppen så pma mig ditt FB-namn + beskrivning av profilbild, alternativt pma mig din mailadress så skickar jag en inbjudan. Detta gäller alla som vill gå med i den hemliga fb-gruppen :)
  • Nattöga
    Nattöga skrev 2015-07-31 13:57:49 följande:
    Vill du med i gruppen så pma mig ditt FB-namn + beskrivning av profilbild, alternativt pma mig din mailadress så skickar jag en inbjudan. Detta gäller alla som vill gå med i den hemliga fb-gruppen :)
  • Nattöga
    ullis1990 skrev 2015-08-09 23:30:11 följande:

Hallå på er :) jag skrev här i tråden väldigt tidigt, just efter plusset. Det skapades även en fb-grupp då som jag var med i. Men som jag gick ur pga att jag trodde jag fick ett missfall. Är idag i vecka 14, med en, vad det verkar, frisk krabat i magen :) så nu skulle jag gärna vilja hänga på er igen om det är ok? :)

Skicka PM till mig med namn+FBprofilbildsbeskrivning, så fixar vi det :)
  • Nattöga
    Maddelit0 skrev 2015-08-10 20:56:46 följande:

Hej ???? jag har BF i februari o är intresserad av fbgruppen. Hur går jag med i den? ????

Skicka PM till mig med namn+FBprofilbildsbeskrivning, så fixar vi det :)
Svar på tråden BF februari 2016