BF februari 2016
Ni får säkert besked fort :). Tog bara lite mer än en vecka för mig att få mitt beviljat , och jag skrev inga 6 sidor ;).
När går du hem? :)
Ni får säkert besked fort :). Tog bara lite mer än en vecka för mig att få mitt beviljat , och jag skrev inga 6 sidor ;).
Jag har dessvärre varit hemma nu en månad pga mycket problem med rygg/ foglossning . Också mycket yrsel pga extremt lågt blodtryck . Så kommer inte kunna jobba mer före bebisen kommer . Jag får graviditetspenning från och med 16 december .
När är du beräknad ? När går du hem :)?
14/2 så några dagar efter :). Ert första barn ? Vart bor ni ?
[quote=75926147][quote-nick]idm skrev 2015-10-27 06:08:48 följande:[/quote-nick]Spännande :) Ja det är vårt första barn. Vi bor i Småland :) du då?[/quote
Vart i Småland? Bor också där :)
Ljungby :)
Nej, mitt tredje :)) går in i v 24 imorgon. Du då? Första barnet? ? Hur långt gången?
Hoppar in här då jag har bf 17/2! Första barnet och såg ut att vara en liten flicka på ul =) Någon mer än jag som drabbats av tidig foglossning och andra diverse graviditetsrelaterade åkommor?
Hur gör ni alla med inköp av kläder? :) Vilka storlekar satsar ni mest på? Vad för typ av kläder & ytterplagg? :)
Jag mätte första gången vecka 23 (22+5)och hade då sf - mått på 25. Lite över kurvan sa bm, men absolut ingenting att oroa sig för. Men jag kunde ändå inte utesluta min oro. Jag ska till bm imorgon igen och det ska bli spännande att se vad måttet blir då. Blir lite nojig över att ligga på övre kurvan. Håll tummarna för att allt ser bra ut :)
Väntar mitt 6.e barn i februari
Får jag hoppa in här?