• busan00

BF februari 2016

Tjihoooo89 skrev 2015-06-26 17:31:31 följande

Åh, gick in i vecka 10 idag och hörde bebisens hjärta med min egna doppler idag, sån lättnad!! :)

Funkar den så tidigt som vecka 10? Har hört å läst att man inte ska göre de förän vecka 16. Skulle oxå vilja prova då ja är orolig nät är fel. Är i vecka 10 (9+3) idag.

• busan00

Elilia86: Ja de är så vi la jobbigt å äte å äte å sem bara de ma blir mer uppsvälld för all mat :p min magen putar redan ut som en kula ;) haha är störande för de borde inte synas nåt redan nu i bara vecka 10 (9+3) ? Tror ja gått upp 2-3 kilo nu.

• busan00

Denna helg har vart kaos, inte fått gjort nånting mest sovit:/sovit 13 timmar per dag å de är inte likt mig. Är så orkeslös å de senaste har ja mått illa å även spytt morgon å kväll, innan de så va ja fri från illamående i 3 veckor. Suck trodde de hade gett sej. Men gör nog de snart då ja är i vecka 11 i morn :)

• busan00

Senorita: Grattis till pluset, är oxå gravid me mitt första barn i vecka 11 I morn. Å ja fattar mig heller inte på de där men ja har 2 appar gravid kalender å sen nån 1177 tror ja å där fyller man i sista mens första dag så då kommer de upp. Men man vet nog inte riktigt säkert förän man gjort Ul tror ja. Lycka till

• busan00

En fråga varför gör alla här tidiga vul ? Ja är orolig å vill oxå göre de å få bekräftat? Hur ska man gå tillväga? Vart ska man ringa?

• busan00

När har du tid för kubtest? Ja skulle vilja göre de men är i vecka 11 I morn å de kanske är försent. Å vet inte hur väntetider oså är. Då ja måste åka 20 mil för å göre de.

• busan00

Moori: ja får se hur ja gör kanske skiter I de då de är så krångligt då ja måste åka över massa olika ställen för inget görs på samma ställe här :( får man fråga hur gammal du är? Eftersom du vill göre de testet? Ja är 26.

• busan00

Moori: Jaha okej. Så man kan upptäcka de är nåt fel i vecka 18 oxå? Ja vill bara va säkert för känner ja inte klarar av ett barn me downs syndrom.

• busan00

Moori: ja de förstår ma ju helt klart, de är väl ingen egentlige som vill ha ett sjukt barn men vissa bryr sej ju inte. Å ja vet inte va ja skulle göre om ja fick ett barn me downs syndrom :( jo ja vet att 98 % av barnen föds friska så man får hoppas på de kommer vara de , sen om de har lite svårt i skolan tex med nåt språk lr nåt de gör mig inte ett dugg, men samtidigt är de inte roligt å gå och oroa sej om de verkligen är frisk om man inte gjort kubtest , å de är ju ingen säker garanti t 100 % de heller egentligen. Åh de är så svårt allt :/

• busan00

Desideri: Så var de för mig oxå ja åt postafen för att ens orka va uppe i början å spydde om dagarna i typ 1 vecka lr nåt. Men sen försvann allt men ja fortfarande va jätte hungrig å trött. Men sen kom de tillbaka illamående fast inte lika grovt för ja orkade vara uppe oså då iaf utan att ta postafen men ja spydde på möran å kvällen ibland ändå men illamående kändes inte på samma sätt. Å de var ca 1 vecka å nu mår ja ganska bra igen är i vecka 11 (10+2) idag.

Svar på tråden BF februari 2016