• Lillarapunzel

Hur gammal är du och hur gammal tror folk att du är?

Ja, som rubriken säger. Hur gammal tror folk att du är och hur gammal är du egentligen?

Jag är ju då 17 år gammal, egentligen. Folk tror dock (seriöst) att jag är allt mellan 8-28 år Skäms
    Vanligast är dock 12-14 år alt. 22-25 år ca. 

Om jag får spåna i anledningarna så tror jag att folk tror att jag är yngre pga. min längd. Jag är nämligen bara 162 cm "lång". Och folk tror nog att jag är äldre pga. att jag klär mig ganska "formellt" och "vuxet", och även pratar väldigt "ordentligt" och "vuxet".

• Svar på tråden Hur gammal är du och hur gammal tror folk att du är?
  • Anonym (Jonna)

Jag är 28 och folk tror vanligtvis att jag är några år yngre, mellan 18-24 typ.

• Anonym (Anonym)

Jag är 29 (fyller 30 i sommar) och de som inte känner mig brukar gissa att jag är runt 23-26 år gammal, vilket förmodligen beror på gener (jag ser helt enkelt ung ut) i kombination med att jag är kort.

• Anonym (Anonym)

Jag minns när jag precis hade fyllt 13 och var så glad över att jag äntligen var tonåring. Sedan träffade jag nya bekanta under semestern, inklusive en kille som jag blev förälskad i, som blev jättechockade när jag sa att jag var 13. De trodde att jag var nio-tio år. Jag var förkrossad  Flört

• border1

Jag är 35, 176 cm lång, klär mig typiskt vuxet, har en klassisk mellanlång frisyr OCH rynkor i pannan. Ändå tror folk att jag är mellan 15-18.
    Jag får alltid visa leg vare sig jag handlar cigg eller till och med energidryck. Varje gång blir kassören riktigt chockad. 

The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.
  • Anonym (Abc)

Jag är 24, folk brukar tro jag är mellan 15-20. Men det är nog pga att jag har väldigt långt hår.

• Anonym (...)

Tror jag ser äldre ut än jag är, 27. Iaf verkar många äldre bli förvånade av min ålder. de säger att jag är så mogen och klok för min ålder så jag hoppas det är det ;)

Och när jag var 12 pratade min tandläkare om att besöken snart skulle börja kosta pengar och jag fattade ingenting. Ja jag var väl 17-18...? Jag var över 170 då och hade alla permånens tänder sedan länge och hade börjat få visdomständer så kanske var det inte så konstigt.

några 12-åringar blev jättegförbånade av min ålder för de trodde jag vår 18-20 och jag tar det som en komplimang för "det är väldigt positivt, TRO mig" som de uttryckte sig ;)

• Anonym (eo)

Är 32 år o har alltid fått höra att jag ser yngre ut än vad jag är... får fortfarande visa leg på systemet o även när jag köper tex trisslott i butik... förr tyckte jag det var drygt men nu börjar nästan bli smickrad istället ????

Blir värre den dagen frågan om leg aldrig kommer..haha ????

• KiaL

Jag fyller 40 om några dagar men ser absolut inte ut som det uppenbarligen om man frågar andra.
    Eftersom jag är ganska rund så är huden i ansiktet rejält utsträckt..Tungan ute
    Så jag har inga rynkor som avslöjar min ålder.

Fick visa leg på bolaget förra året och för 4 år sen fick jag visa leg när jag köpte en trisslott.

Så på utseendet tror de flesta att jag är yngre.
    Men när jag säger att jag har vuxna barn så tror folk att jag är äldre istället.

Svar på tråden Hur gammal är du och hur gammal tror folk att du är?