Vi med BIM i juli
Jag hakar på- väntar på mens om en vecka lite drygt. sen äl i slutet på juni. OM allt går som planerat. Äter pergotime.
Jag hakar på- väntar på mens om en vecka lite drygt. sen äl i slutet på juni. OM allt går som planerat. Äter pergotime.
Första försöket, med andra barnet, äl omkr 27/6. Går på hormonbehandling så vet inte exakt än förens jag gjort vul när kuren är påbörjad!
Borde få mens på fredag. Sen drar vi igång efter midsommar!
Mensen kom ikväll! Så om allt går vägen får jag äl nästa helg och bim 10/7. Nån som vill lägga till mig i listan? :)
Ta bort mig från bim listan om ni vill/ den som vill . Var på vul idag och verkar inte ha nån äl på g. (Hade räknat med äl i morgon) så jag avvaktar lite till.
Verkar ha haft ägglossning i tisdags eller igår, (gjort vul) så bim borde bli runt 15/7.
Jag har PCO och får alltid positiva äl test. Fast jag har aldrig någon egen ägglossning. PCO är en hormonrubbning som ca var 5:e svensk kvinna har. Det bildas massor av äggblåsor i äggstockarna, men inget ägg släpper. Vi fick äta pergotime med första barnet. (Ägglossningsstimulerande) och fick ägglossning på andra kuren. Så ring Gyn och be om att få komma och göra ett vaginalt ultraljud för att se om du har PCO. Vi var tvungna att försöka aktivt 1 år innan vi fick pergotime utskrivet. Men jag har vetat om att jag har det sen jag var 20 år, då jag aldrig fick nån mens efter pillerstopp. Lycka till! :)
Hej om ni tittar tillbaka så ser ni att jsg har skrivit om att jag fick positiva äl test i 14 dagar med rfsu äl test o nån gav mig förslaget att testa med annat test så köpte testlagrets äl test . Detta är väl också positivt ? Dom gröna är rfsu och den rosa är testlagrets
Ingen mens, inget plus. Bim idag. Kollade på torkade test sedan igår och förrgår, på dem är det två sträck. Men när jag tog ett nytt test igår kväll syns inget.. Fler som fått lika? Använder trstlagrets stickor.
Ja.. Provar i morgon igen tror jag. Men känner på mig att mensen kommer.. Har lite mensvärk och ont i tuttarna. Men är det normalt att test kan ändra skepnad mellan positivt och negativt om de är torkade och äldre än 3 min? Så att testet är ogiltigt?
Testa med morgonurin istället, kan vara så att det är förtidigt att visa nåt med annat än morgonurin?