Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Jag hänger gärna på här :) Har bim 30 juni, men hoppas att det är tillräckligt nära juli ;)
Jag vill också vara med. BIM 2/7, blir vårt första försök.
Vad roligt, välkomna :) detta är en tråd där vi ibte får någon mer mens i ;)
Vad roligt, välkomna :) detta är en tråd där vi ibte får någon mer mens i ;)
Hej
hoppar in här jag med, räknar med att mensen kommer imorgon då dagens test var negativt. Men hoppas ju egentligen på att få hoppa ur här igen.....
Blir 7e försöket sen senaste mf (2ma och 1 mf sen syskonförsök började i juli 13) har en dotter som blir 3 i augusti.
Äl på midsommardagen och Bim 2/7
Hej
hoppar in här jag med, räknar med att mensen kommer imorgon då dagens test var negativt. Men hoppas ju egentligen på att få hoppa ur här igen.....
Blir 7e försöket sen senaste mf (2ma och 1 mf sen syskonförsök började i juli 13) har en dotter som blir 3 i augusti.
Hej alla fina, jag kommer också och trängs på tråden. Fick min mens natten till idag och nästan BIM beräknas bli den 2/7. Efter lite depp så blir det nya tag
Min mens kom också idag, så nu siktar vi på bim 2/7. Det blir vårt första försök, och håller tummarna för att det också är sista mens på länge... lycka till allihopa!
Jag hakar på- väntar på mens om en vecka lite drygt. sen äl i slutet på juni. OM allt går som planerat. Äter pergotime.
Hej