Vi med BIM i juli
Hallå hallå :) hoppar in här med er :) mensens första dag idag så återkommer m Bim :)
Hallå hallå :) hoppar in här med er :) mensens första dag idag så återkommer m Bim :)
Här har ja gett mig på att inte ta några äl tester och även om de är svårt så känner jag mig mer harmonisk än de andra månaderna !! Känner av lite smärta så äl är nog på g ... Denna månad kör vi lite när vi känner för de men försöker varannan dag om vi hat lust ;) krångligt att förklara men de funkar för oss :) haha
Eftersom jag inte riktigt vet när äl är och förra cykeln var galet lång så vet jag inte riktigt när Bim är men om jag bortser från förra cykeln och räknar skulle jag tippa på 12/7
Nu när jag tänker efter så har jag fått synliga blodådrer på mageb och brösten.och magen är väldigt svullen den bruksr vara helt platt.kolla bilden
Hej!
Jag är ny i tråden men skulle vilja låna era ögon lite :) Jag har bim 5 juli och är idag på bim-5 och ÄL +10. Tog ett gravtest idag på em o tycker mig ana ett väldigt svagt plus. Eller ser jag helt fel? är det enbart önsketänkande?
Är på 10e försöket så jag hoppas ju så!! :)
Kom hem från stugan nu och då jag mådde illa hela vägen i bilen hem tig jag ett test direkt när jag kom hem.
Jag är gravid! Igår plussade jag svagt med Testlagrets sticka och imorse med både Testlagret och CB digital.
Hej!grattis till alla plus!
Har följt tråden hela tiden :)
Jag har egentligen bim 19/7 men de två senaste månadens har det vart både tre veckor sent och 5dagar för tidigt..
Jag gjorde iaf ett gtest(nä 4st) nu imorses för jag tyckte att jag kände mig lite skum och plus det var det:) känner mig lite skakig..
Jag kan knappt tro att det är sant men visst tusan är det ett litet streck där? Jag som var så inställd på att vi måste skaffa hjälp efter sommaren. ÄL+9 idag. Är det någon mer som ser?
Har idag fått flytningar som ser ut som äggvita och kunde göra en lång tråd av de(ursäkta infon !!) men jag är bara nån dag från Bim?! De är nått som inte stämmer !
Passerat Bim & ingen mens ännu , en mörkare flytning i fredags, följt av en riktig äl flytning i lördags :) tänker kanske testa när jag vaknar ... Kan tänkas att jag väntar lite till då förra cykeln var kaos och lång !
Blev inge test idag , vaknade klockan 2 och kissade och nu strax innan 6 och kände då att de inte var så många timmar imellan !
Grattis alla som plussat ;) hoppas kunna hänga på er ! Håller tummarna för alla oss som inte ännu plussat ! Jag ska testa imorgon :)
Nu känner jag dock lätt värk i äggstockarna ... Så tester blir garanterat neg imorgon ... Men under har ju hänt folk förut ? Eller hur ?
Vet inte om ett under precis skedde ?!
Kan inte fatta!
Har varit konstig i magen i över en veckas tid och fick vad jag trodde va mensvärk för en vecka sedan, men ingen mens.
Känner mig annars inte annorlunda alls så detta är bara så svårt å tro på.
Tog ett test i morse å de va positivt!
Kommer nog ta något test till vid fler tillfällen innan jag vågar tro på att jag kanske är GRAVID!!
Nu tror jag både jag och sambon kan tro på de :)