• Mileya

Vi med BIM i juli

Jag hoppar in här! :)
    13:e försöket nu och BIM 1 juli

Hoppas såååå att det ärvårtur nu!! Vi har påbörjat en fertilitetsutredning, men det skulle vara så skönt att inte behöva slutföra den och bli gravida på egen hand! <3

• Mileya
    halo83 skrev 2015-06-21 21:31:59 följande:

Vi har oxå bim 1 juli och är oxå inne på 13:e försöket :) hoppas på att de e vår tur nu då =75448082][quote-nick]Mileya skrev 2015-06-21 20:29:43 följande:[/quote-nick]Jag hoppar in här! :)

13:e försöket nu och BIM 1 juli

Hoppas såååå att det ärvårtur nu!! Vi har påbörjat en fertilitetsutredning, men det skulle vara så skönt att inte behöva slutföra den och bli gravida på egen hand! <3[/quote]

Åååh vad spännande! Vi måste följas åt och se hur det går :) 13 är vårt turnummer, sådeså!! ;) När ska du testa?
  • Mileya
    halo83 skrev 2015-06-22 16:08:21 följande:

Ja det vore roligt. Mina barn åker till sin pappa på lördag å mannen jobbar natt söndag så ev testar jag på söndag EM alt tidigt måndag morgon. Ifall de visar plus hade jag tänkt överraska honom :) när ska du testa ?

Okej :) Jag tror jag ska testa på söndag morgon. Visar det inget då väntar jag till BIM (om jag kan hålla mig vill säga *testnarkoman*)
  • Mileya

Fattar ingenting nu!

Det kommer brunrött på pappret när jag torkar mig efter toabesök. Jag har mensvärk och svagt illamående. Och jag är bara på BIM-7?! Känns precis som att mensen är påväg, men en hel vecka för tidigt?? Den brukar va sen ibland, men aldrig såhär tidig.

Någon som har några erfarenheter ?

• Mileya
    Symetrical skrev 2015-06-24 21:15:08 följande:
    Låter som nidblödning/implantationsvärk. Håller tummarna för dig!
    Men jag har för mig att nidblödningar är väldigt ovanliga...?

Brukar ha lite mellanblödningar vissa månader, så är rädd att det är samma nu. Men idag är det bruna som bortblåst. Likaså värken och illamåendet, så lite misstänksam blir man ju :)

Tack för att ni ger mig hopp!!! <3
  • Mileya

Jag är på BIM-7 och hade igår bruna flytningar under några timmar samt mensvärk, så var säker på att mensen var en vecka tidig. Men idag har det inte kommit nåt brunt alls men mensvärken är ännu kraftigare.

Hoppas så att detta kan betyda nåt positivt men det är väl bara kroppen som jävlas kan jag tänka. 13:e försöket nu....

• Mileya
    Mayy skrev 2015-06-26 00:12:52 följande:
    Hoppas att mensen håller sig borta och du får plus! :)
    Tack, vi ska hoppas det! :) vaknade tidigt i morse av att jag hade så jäkla mensvärk. Sådär så man går upp för att lägga i trosskydd för man är så säker på att mensen kommer. Men det kom inget och nu är värken borta igen. MÄRKLIGT!

• Mileya
    Mayy skrev 2015-06-26 07:00:52 följande:
    Kroppen kan verkligen vara skum! :) Hoppas den fortsätter hålla sig borta :) Själv känner jag ingenting åt något håll så vet inte vad jag ska tro. Gissar på att det blir en augusti-tråd för min del faktiskt, men vi får se :)
    Har hört många som sagt att den månaden de verkligen plussade hade de MINST symtom ;) Så det är inte alls omöjligt!

Håller alla tummar & tår för dig! :)
  • Mileya

Jag testade negativt idag på BIM-5...

Någon annan som testat idag?? :)

• Mileya
    Mayy skrev 2015-06-26 07:34:30 följande:
    Tack :)! Vad använder du dig av för gravtest? Jag tror jag ska försöka att vänta till BIM -4 i alla fall, eller kanske BIM -2. Tror jag vill testa innan BIM i alla fall så jag är lite förberedd på vad som kommer... :)
    Jag använder testlagrets :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli