Vi med BIM i juli
Hoppar in här :) Bim i juli, ägglossning nästa vecka. Har en cykel på 50 härliga dagar. Första månaden vi provar med ägglossningstester nu :) Lycka till alla :)
Hoppar in här :) Bim i juli, ägglossning nästa vecka. Har en cykel på 50 härliga dagar. Första månaden vi provar med ägglossningstester nu :) Lycka till alla :)
Ni som kör med ägglossningstester, tester ni samma tid varje dag eller flera gånger om dagen?
Vad tror ni, är det äl på g?
Min bim är runt 11/7, så ni kan uppdatera listan med det :)
Hej på er alla.
För jag vara med här?
Jaha... hemkommen efter att blivit skrapad igår efter ett ytterligare ma/mf ???? blir nr 8 då... så ingen bebis denna gång heller och nu gick jag ända till v 10 denna gång. Mina tidigare mf har varit i v7 typ :-/
Hemsk upplevelse med katastrofal personal och andningsuppehåll och intensivvård. Blir nog en lex Maria av allt :-/
Så nytt försök för mig. Tänker inte.vänta på mens utan vill köra igång direkt men skippar är testerna denna gång. Hoppas att det kan gå fort nu och att nästa bebis vill stanna ????????
S då denna blödning går som mens så borde jag ha BIM i juli då....
Kram på er alla
Nu blir jag osäker angående äl-testerna, vad tror ni?
Skulle nog vilja säga att testet idag är mest likvärdigt. Är så svårt o veta när det förbenade kontrollstrecket inte är jämnt i färgen.
Betydligt svagare utslag på äl-stickan idag än tidigare, så antar att ägglossningen var tisdag eller onsdag. Imorgon tar jag ett test på förmiddagen, bara för att vara säker på att det inte visade svagt pga utspädd urin :)
Om äl var i tisdags, när fäster eventuellt ägget om det tar? Jag har ingen koll på hur lång tid saker och ting tar känner jag ????
Vanligast är 5-10 dagar efter, men kan i vissa fall ske så tidigt som 3 dagar efter äl och upp till två veckor efter.
Har du känt något, eller?
Hm, det brukar väl kunna bli så vid svampinfektioner? Har läst att det är rätt vanligt redan tidigt i graviditeten :)
Jo, så skulle det ju kunna vara! Annars såg jag också att flytningar generellt blir rikligare under hela graviditeten! Jag håller tummarna :)
Jo, så skulle det ju kunna vara! Annars såg jag också att flytningar generellt blir rikligare under hela graviditeten! Jag håller tummarna :)
Ännu inga känningar här.. Äl i tisdags och bim 6/7. Hade en konstig kännsla i bröstvårtorna de två dagarna efter äl men det är borta nu.
Tog ett test till nu ..höll mig i 5 Tim... Ser inget på det. Hoppas de inte bara var ett spökstreck :(
Om jag hade äl när jg trodde så borde det absolut vara för tidigt för mig att känna av symptom. Är superlångt kvar till bim och äl borde ha varit i tisdags. Men fick ju dom där tjocka, krämiga, luktfria, nästan klumpiga flytningarna igår. När jag gick och la mig kom det halsbränna från ingenstans som stannade hela natten och en bit in på morgonen och får små attacker med kraftig huvudvärk. Antagligen är det bara tecken på att jag ätit för mycket och druckit för lite, men ville skriva ner det bara för att.
Ny i denna gruppen.... BIM 11/7, första försöket med nr 3....
Under natten har jag haft en rosa flytning som syntes tydligt i trosan, inget spår av rosa när jag har varit på toa senare under morgonen. Får se om något mer dyker upp, kommer ta ett test på fredag, innan jag åker på campinghelg, om inte flytningen är början på mens det vill säga.
Ta bort mig ur listan, två dagar tidigt kom mensen. Känns lite bittert även om jag inte hade förväntat mig att det skulle ta nu, men jag med min långa cykel. Nästa äl blir runt 13/8, härliga väntan..