Vi med BIM i juli
Jag hoppar in här då jag fick mens igår. Så nu blir det andra försöket för oss och det blir barn nr 3 om vi lyckas.
ÄL ska enligt kalendern vara 26/6 men kommer köra med ÄL-tester så vi får väl se :) BIM är 10/7.
Jag hoppar in här då jag fick mens igår. Så nu blir det andra försöket för oss och det blir barn nr 3 om vi lyckas.
ÄL ska enligt kalendern vara 26/6 men kommer köra med ÄL-tester så vi får väl se :) BIM är 10/7.
Tillbaka efter ett familjelivs-break.
Nu har äl-stegringen börjat så hoppas på en marsbebis!
Förövrigt så friade sambon den 17e så jag lever i en liten nykärsbubbla ????
Oj!! Frågetecknen skulle inte varit med där^^
Här är mina 3 senaste ÄL-tester, det understa från idag, är det positivt?
ÄL enligt kalendern är 26/6 :)
Kunde inte lägga upp bilden ju :(
Nu så!! Somsagt, testet längst ner är från idag? Är det äl-positivt? :)
Alltså shit vilken molvärk jag fick efter sex, det håller i sig än 4 timmar senare... Som mensvärk typ, ligger här med vetekudde och surar!
Hoppas på bebis annars blir jag arg på att livmodern låter mig lida i onödan.
Senaste äl-testerna, längst ner är tagen idag. Visst borde jag haft äl igår?
Jaha nu blev bilden sne... Längst till höger är från idag
Två dagar sedan äl och har nu fått en jäkla massa mjölkliknande flytningar.. Någon som vet varför det är så? :o
Betyder det att det är kört då eller?
Ännu inga känningar här.. Äl i tisdags och bim 6/7. Hade en konstig kännsla i bröstvårtorna de två dagarna efter äl men det är borta nu.
Imorse hade jag molvärk i livmodern och i svanken.... Tog ett gtest och tyckte mig se skuggan till ett plus men det är nog för tidigt, knappt 1 vecka sedan äl så säkert bara inbillning. (Stavas det ens så? Haha)
Molvärk i hela svanken och illamående from hell, hoppas verkligen att det är graviditetstecken!
JAG ÄR GRAVID!!!
Igår var det en vecka sedan ÄL men det syns ett svagt streck! Är i v.4 (3+1) och har bf 14/3 :D
Eller ÄL + 9 blir det ju :),
Cider när jag är gravid..?
Jag kör med testlagrets tester :)
Grattis till de nya plussen och jag håller tummarna för er andra!
Här har gravidillamåendet kickat igång ordentligt och det går aldrig över utan håller på hela dagarna.. Lär bli ännu en kräkgraviditet för mig antar jag, usch.
Jaha, det blev ett missfall.. Började blöda idag i 3+6 :( jag har alltid blivit gravid så fort en kille tar av sig kallingarna annars så har aldrig ens tänkt att detta kan hända mig?!
Jäkla skit! :(
Mår as så tänker ha Johan Falk-marathon och svulla choklad resten av dagen..
Har jag tur hinner jag få äl innan juli tar slut så jag hänger kvar här!