• emzerus

Vi med BIM i juli

Hej!

Jag är ny i tråden men skulle vilja låna era ögon lite :) Jag har bim 5 juli och är idag på bim-5 och ÄL +10. Tog ett gravtest idag på em o tycker mig ana ett väldigt svagt plus. Eller ser jag helt fel? är det enbart önsketänkande?

Är på 10e försöket så jag hoppas ju så!! :)

• emzerus
    Symetrical skrev 2015-06-30 19:50:30 följande:
    Jag anar absolut ett plus! Testa med morgonurin om du har fler tester..!?
    Åhh hoppas hoppas :) Jag har ett test till hemma så tar det imorgon bitti :)
  • emzerus
    Tett90 skrev 2015-06-30 19:59:01 följande:
    Tycker att jag kan ana ett streck :)) har du fler test hemma? Testa isåfall imorgon med morgonurin :) håller tummarna !!
    Hoppas att du har rätt :) Jag har ett test till hemma så tar det imorgon på morgonen :) Håll tummarna! :)
  • emzerus
    vår sommar skrev 2015-06-30 21:11:33 följande:
    Jag ser nått
    Tack för ditt svar o hoppas så att ni alla har rätt :)
  • emzerus
    Tett90 skrev 2015-06-30 21:42:02 följande:
    Håll oss uppdaterade !!!
    Absolut! :)
  • emzerus

Tog ett gravtest till imorse som såg ut så här. Visst är det lite tydligare än det igår iallafall? Åhh vad jag hoppas att det går vägen denna gång :)

• emzerus

Tack snälla för era Grattis ???? tog ett digitalt nyss som visade gravid 1-2 vilket verkligen gjorde det verkligt för mannen min ???? så glada!

• emzerus

Jag plussade i onsdag med Clearblue vanliga o även digitala och var då på bim -4 (ÄL+10) och vart ju överlycklig MEN imorse på bimdagen så tog jag det sista digitala testet jag hade (clearblue) och det står Inte gravid!! Va faan!?!

jag har testat flera vanliga clearblue fram tills i fredags o fått successivt starkare plus på dom...och tog ett sådant test nu på em som visade plus. men dock samma styrka på plusset som i fredags.

Någon som vet vad som händer? har jag fått missfall trots att jag inte blöder än?

Fyy vad ledsen o orolig jag är just nu!! :(
    efter att ha försökt i 10 månader efter förra missfallet så tyckte jag verkligen att det var vår tur :(

• emzerus
    Villbligravidnu skrev 2015-07-05 23:36:19 följande:
    .

Gör ett nytt test och köp ett annat märke. Det är ju större chans att det negativa testet var fel än tvärtom eftersom du gjort så många test. Jag håller tummarna!
    Jag tog ett vanligt Clearblue imorse som visade svagt plus och nu på em ett nytt digitalt som visade Inte gravid. Eftersom testen inte blir starkare så tyder det säkert på att missfall är på G :(
    Men har inte börjat blöda än... Om dte ändå inte är nån graviditet så vill jag bara att det blöder ut nu så vi kan börja om!!

• emzerus

Ni kan tyvärr ta bort mig från plus-listan :(
    Blöder för fullt nu så missfall är ett faktum :(

Lycka till till er andra o stort grattis till er som plussat!!Hjärta

Svar på tråden Vi med BIM i juli