• Mamma 80

Vi med BIM i juli

Hej! Hoppar in jag också.

Jobbar på en trea, en liten sladdis hoppas vi på. De stora är 6,5 och 9,5.

Tog ut kopparspiral i juni och hade mens 19/6, ÄL enligt digital CB 1-2/7 och sitter här med världens molvärk.

Är så inställd på - då det inte kan ta sig på första försöket tänker jag.

Bim runt 15-17/7. Blödde väldigt mkt ned spiral så har ingen riktig koll....

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Kul att många plussar!

Själv har jag inte särkilt m symptom. Vill inte bli besviken. Kanske lite molande värk.

En lätt rosafärgad flytning men ff en v kvar till BIM.

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Kaffetös- jo, skulle kunna vara..är så van sen min kopparspiraltid att ha mindre blödningar fr äl till mens...återstår att se.

Trodde jag skulle vara coolare nu när det ändå är nr 3 vi jobbar på men snarare tvärtom!

Har ni andra barn sedan tidigare?

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Klart och tydligt!! Grattis!!

natlin skrev 2015-07-10 19:48:03 följande:

Jag kan knappt tro att det är sant men visst tusan är det ett litet streck där? Jag som var så inställd på att vi måste skaffa hjälp efter sommaren. ÄL+9 idag. Är det någon mer som ser?

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Har bim 15-17/7 men igår och idag har jag haft lättare blödningar. Gissar på mens men avvaktar och ser vad som händer....

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Förra mensen var första utan kopparspiral på en massa år och då blödde jag rejält men under typ 5 dagar. Och med spiral har det varit rena blodbadet.

Nu som sagt lite blod lör-sön och imorse efter en natt m tampong bara yttepyttelite brunt (sorry för detaljer). Säkert bara kroppen som ställer om sig om det inte kommer mer, fast med pos på Äl-testerna borde det väl ändå behöva "tömmas" tycker jag?!.

Millemupp skrev 2015-07-13 00:04:17 följande:

Brukar mensen börja som lättare blödning eller verkar det annorlunda denna gång?

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Tjohopp! Ingen mens här, fortsatt mini mini röd/rosa flytning och molvärk. Värken väldigt centralt långt ner på magen snarare än över hela som jag normalt har innan mens.

Hoppas hoppas! Ff några dagar kvar till bim!

Grattis till alla nygravida oxå????????????

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Molvärk är bra! Håller tummarna!

NiHa skrev 2015-07-13 22:06:03 följande:

1v kvar till BIM. Tror inte att det tagit sig:/ Har lite värk från och till vid livmodern, kan det va positivt? Eller så överanalyserar jag bara min kropp;) Haha

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Jag väntar på mens här...inga symptom mer än molvärk. Första försöket så det hade ju varit för bra om det tagit sig direkt!

Finns det ngn augusti tråd som folk härifrån hänger i? Länka gärna så vet jag var jag ska ta vägen...

Mamma till 2 tweenies
Svar på tråden Vi med BIM i juli