• Natt91

Vi med BIM i juli

Jag hoppar in här ???? ska ha BIM 12 juli.
    Det är första barnet vi försöker få.

• Natt91

Jag hoppar in i tråden har BIM ca 12 juli. Men när kan man ta första testet som tidigast?

• Natt91

Grattis till era plus :) jag undrar hur tidigt man kan ta test eller hur tidigt har ni andra tagit testet? Är testlagrets tester pålitliga? Har BIM 12 juli!

• Natt91
    mammaA93 skrev 2015-07-01 19:50:37 följande:

Jag kör med testlagrets tester :)

Jag har testat rsfu som visade possitivt trots jag inte var gravid och jag har fått sjukhustester av mamma som jobbar inom vården. Men har köpt testlagrets tester nu. När som tidigast kan man testa med dom? :)
  • Natt91
    vår sommar skrev 2015-07-02 08:54:55 följande:

Känner att jag är i stort behov av peppning. Hjälp mig analysera snälla ni va tror ni igår läckte brösten och va ömma. Idag är allt bortblåst och börjar känna oro över att nått är fel när brösten läckte igår. Bim -4 har inte testat. Hade tänkt bästa med det men kanske ska testa tidigt ändå. Hur hade ni gjort?

Jag skulle testat! Jag har fått plus en gång tidigare -3 BIM. :)
  • Natt91
    Angdev skrev 2015-07-02 18:59:35 följande:

6st plus i tråden redan, underbart! Vi hoppas att det smittar av sig SkrattandeHur går det för er 4 som redan haft BIM? 

Harvester
    Sötistilde
    livias 2:a försöket
    Jessicalex

BIM

2/7 
    H1ssa 1:a försöket, 
    sowe81 7:e försöket
    lisafisa22 2:a försöket
    3/7
    missey 2:a försöket
    kastrullen 7:e försöket
    Tr86 3:e försöket
    4/7
    Nirvie 3:e försöket
    5/7
    5-7/7
    Fsake 2:a försöket
    6/7
    Margherita 2:a försöket
    vår sommar 3:e försöket
    Pannkaka87 1:a försöket
    7/7
    nist 2:a försöket
    wannabemom 1:a försöket
    Symetrical
    9/7
    Fronten 3:e försöket
    eg90 
    My102
    Zezziz84 7:e försöket
    10/7 
    björnbär 2:a försöket
    NellieMeja 7:e försöket
    MuM2girls 3:e försöket
    Aniroma 2:a försöket
    11/7
    Kvinna84a 7:e försöket
    Yennie88 2:a försöket
    Maalon
    MrsG 1:a försöket
    Annan87 2:a försöket
    12/7
    Tett90
    Natti91
    13/7
    jenniii88
    14-21/7
    Angdev 8:e försöket
    14/7
    88therese 2:a försöket
    15/7
    Tussigullan
    Minime86 2:a försöket
    natlin 4:e försöket
    16/7
    mkes 
    lollip0p 2:a försöket
    Wilja87
    17/6
    RapidAngel 2:a försöket
    Saklek 4:e försöket
    18-19/7
    Glovey
    Queen S
    19/7
    märtanpärtan 1:a försöket
    NiHa 2:a försöket
    Knasbollen87
    21/7
    Familje lyckan 1:a försöket
    Suada86 2:a försöket
    21-22/7
    skepparbarn 2:a försöket
    22/7
    Maka94
    27/7
    halo83 14:e försöket
    28/7
    sommarblomma1 2:a försöket
    29/7
    hennaah 2:a försöket 
    miamarina84 10:e försöket
    30/7
    cutebike 2:a försöket
    EkoS 9:e försöket
    annsansa 4:e försöket
    31/7
    mmeli 2:a försöket
    Det vackraste 5:e försöket
    Mayy 5:e försöket

Ej BIM-datum än

m2b
    mikamon
    adam2011 3:e försöket
    peeb
    Vadvetjaaaaag
    misslina
    Jean89A
    miachr78
    Greifing
    9camilla9
    Flerattälska 1:a försöket

Gravid PLUSSAT

ElsaR
    Hoppas sommar 2015 
    Wicked
    mammaA93 2:a försöket BF 14/3
    emzerus 
    Camilllla 1:a försöket BF 11/3
    Första försöker för mig :)
  • Natt91

Jag tog temp. och den visade 37,1 i vanliga fall har jag 36,2 (testat några gånger sen förra veckan samma temp (37,0-37,3) och är inte sjuk). Jag har även en speciell känsla i kroppen sen ett par dagar, är på BIM -6 idag. När vågar man testa? När kan det börja visa positivt?

• Natt91
    Migas skrev 2015-07-06 20:30:00 följande:

Jag vet inte hur det går, då jag inte hann testa innan jobbet imorse, men jag har fortfarande känningar av illamående lite av och till (värre om man dricker vatten eller något på kvällen), ömma bröst lite till och från samt ont i magen av och till (känns som mensvärk men ändå inte riktigt som det brukar kännas).

Jag reagerade också på idag att jag var extra törstig trots att det inte var så varmt här idag, kan det vara ett tecken på ett graviditet? 

Jag måste äta frukost på morgonen, men nu senaste dagarna är jag inte ens hungrig blir istället lite illamående, jag är också väldigt törstig. När har du BIM?
  • Natt91
    Migas skrev 2015-07-06 20:47:03 följande:
    Jag kan fortfarande äta på morgonen, men inte alls lika mycket som jag kunde för någon vecka sedan. 

Då jag är osäker på om jag hade senaste mensens första dag den 10 - 11 och cykeln normalt brukar variera mellan 26 - 28 dagar, så om jag inte har räknat helt fel, så borde det innebär att jag har Bim allt mellan idag och på torsdag. Jag börjar känna att det är svårt att inte börja hoppas nu med risk att bli besviken då mensen kommer (speciellt med tanke på att jag inte är säker på när bim är). 

Väntar du på bim eller har du redan plussat?
    Jag hade senaste mensen 12/6. Jag tog ett test i lördags. Vet att det är tidigt men man kan ju hoppas :) jag kan äta lite men inte alls mycket. Sen har jag haft förhöjd temp sen förra veckan. Borde ha BIM på söndag om min app räknat rätt haft preventiv medel sen 10år men lätt för att bli gravid (har vart det en gång och då kände jag ingenting först när jag inte fick mens). Tänkte testa i morgon bitti och se vad det blir. Har ett lager med tester hemma!
Svar på tråden Vi med BIM i juli