Vi med BIM i juli
Jag hoppar in här ???? ska ha BIM 12 juli.
Det är första barnet vi försöker få.
Jag hoppar in här ???? ska ha BIM 12 juli.
Det är första barnet vi försöker få.
Jag hoppar in i tråden har BIM ca 12 juli. Men när kan man ta första testet som tidigast?
Grattis till era plus :) jag undrar hur tidigt man kan ta test eller hur tidigt har ni andra tagit testet? Är testlagrets tester pålitliga? Har BIM 12 juli!
Jag kör med testlagrets tester :)
Känner att jag är i stort behov av peppning. Hjälp mig analysera snälla ni va tror ni igår läckte brösten och va ömma. Idag är allt bortblåst och börjar känna oro över att nått är fel när brösten läckte igår. Bim -4 har inte testat. Hade tänkt bästa med det men kanske ska testa tidigt ändå. Hur hade ni gjort?
6st plus i tråden redan, underbart! Vi hoppas att det smittar av sig Hur går det för er 4 som redan haft BIM?
Jag tog temp. och den visade 37,1 i vanliga fall har jag 36,2 (testat några gånger sen förra veckan samma temp (37,0-37,3) och är inte sjuk). Jag har även en speciell känsla i kroppen sen ett par dagar, är på BIM -6 idag. När vågar man testa? När kan det börja visa positivt?
Jag vet inte hur det går, då jag inte hann testa innan jobbet imorse, men jag har fortfarande känningar av illamående lite av och till (värre om man dricker vatten eller något på kvällen), ömma bröst lite till och från samt ont i magen av och till (känns som mensvärk men ändå inte riktigt som det brukar kännas).
Jag reagerade också på idag att jag var extra törstig trots att det inte var så varmt här idag, kan det vara ett tecken på ett graviditet?
Testa neg. imorse.. Är på BIM -5 kanske för tidigt. :(