• Jean89A

Vi med BIM i juli

Hej jag hoppar gärna in i tråden om jag får

Jag har precis fått tillbaka min mens efter min graviditet ;-P alltså har en stor bebis på 6.5 månad och vill satsa på nästa syskon. De tog 8 månader att få till honom. Så ja räknar ju inte med att de ska gå lätt denna gången heller. Men hoppas på ett maj-juni-augusti bebis men skulle ja bli gravid nu i juli så gör det ju absolut inget att den blir tidigare än maj heller

• Jean89A

A sorry har inte varit aktiv här på ett tag. Va kul att vissa har plussat. Ja ägglossning nu i vilket fall. Synd bara att sambon inte är hemma så vi kan sexa till det :-P

Men hoppas han kommer hem snart. Den 24/7 är beräknad BIM så vi får avvakta och se vad som händer längtar efter den underbara känslan och lyckan man får när man ser plusset på stickan. <3

• Jean89A

Tjo dålig på att skriva och orkar typ inte lösa igenom allt hur det har gått för er.

Men nu så efter beräknat mensen skulle kommit igår o ej kommit idag. Men nu till frågan ja tro att ja fick nidationsblödning i förr går och igår. Men borde ja inte haft det 1 vecka tidigare?? Eller något kanske hade jag ägglossning senare än ja trått?? I vilket fall så tog jag ett test idag men visade inget. Ska ja vänta tros en vecka till o se om ja får mensen eller om det blir ett pluss ?? Lustigt i alla fall. Hoppas åndå att det är nidis och att ingen mens kommer ????

• Jean89A
    kastrullen skrev 2015-07-26 07:25:45 följande:
    Vänta ett par dagar och ta ett nytt test :) man kan blöda vid mens även om man är gravid. Jag har inga bra källor men sett siffror på att nidblödning kan komma 3-14 dagar efter ägglossningen. Så det kan också vara det! :) håller tummarna!
    A okej kan nidblödning komma så sent. A men då hoppas ja att de va det och håller tummarna att de va det . Fick nidis med sonen men de va ju bara några dagar efter ägglossningen.
  • Jean89A
    kastrullen skrev 2015-07-26 07:25:45 följande:
    Vänta ett par dagar och ta ett nytt test :) man kan blöda vid mens även om man är gravid. Jag har inga bra källor men sett siffror på att nidblödning kan komma 3-14 dagar efter ägglossningen. Så det kan också vara det! :) håller tummarna!
    AA okej så nidis kan komma så sent som två veckor efter .. Men då hoppas jag att de va det väntar med spänning 1 vecka till :-P ingen mens än i alla fall här ...
Svar på tråden Vi med BIM i juli