• KaffeTös

Vi med BIM i juli

Hej! Jag hoppar in här med. BIM på torsdag den 9/7. 
    Tog detta imorse på BIM-3, vad tror ni? 

Ser nu att det syns lite sämre på datorn än telefonen, men hoppas såklart att ni tycks se något streck där ;) Efter ett missfall i vecka nio i januari (skrapning i mitten av februari) och ett tidigt missfall förra månaden hoppas jag att det äntligen är vår tur snart! 

• KaffeTös
    Zezziz84 skrev 2015-07-06 08:49:59 följande:

Ja tycker de syns två streck, ta ett nytt imorgon:) ja har oxå bim på torsdag o testa imorse men syntes inget..

Håller tummarna för dig

Håller tummarna för dig med!

Testade igår också och kunde skymta ett svagt svagt streck men det var så svagt så jag avfärdade det. Ska testa imorgon igen och tänkte testa ett cb plus då också (ett sånt testa tidigt) för jag har hört och sett att det kan visa starkare än testlagret när det är tidigt :)
  • KaffeTös
    Villbligravidnu skrev 2015-07-06 15:43:09 följande:

Grattis! Helt klart ett pluss!

Tror du?! Tack. Hoppas att det är starkare imorgon! :)
  • KaffeTös

Hade hoppats på ett fint plus idag efter mina svaga igår.. Men fick detta.. Är det helt kört nu? BIM-2

• KaffeTös

Börjar lessna lite på testlagrets tester. Tycker var och vartannat test visar spök. Översta morgonurin BIM-3 och det andra efter att ha hållt mig två timmar efter det första. Sen dess har CB plus varit negativt, ett tl negativt och ytterligare ett med spök.. 

Tillochmed när man redigerar bilden negativ så syns strecken.. 

Nej hädanefter kommer jag nog vänta till efter BIM och testar med ett CB eller liknande. Börjar tappa hoppet på att någonsin bli gravid igen efter mina missfall..

• KaffeTös
    Symetrical skrev 2015-07-09 08:10:30 följande:

Idag syntes det i alla fall med blotta ögat utan att ha redigerat sönder bilden först, även om det fortfarande är sjukt svagt spökstreck! :-P

Tror bestämt att du är gravid! :)

Någon som såg de bilderna jag la upp igår på två test? Hur kan det bli så "starka" spök streck? Någon som har fått spök på TL som verkligen syns väl?
  • KaffeTös
    Angdev skrev 2015-07-09 09:32:22 följande:

Står det inte på TLs hemsida att spök är det om strecket inte är röd/lila/rosa-nyans. Tycker dina ser ut att vara det. Vilken dag är du på?

Det ena (översta på bilden med de två bredvid varandra) är rosa och syns IRL också, därför tycker jag att det är konstigt :/

Jag har BIM idag och är säker på att mensen kommer komma, allt tyder på det. Tycker bara att det är jobbigt med strecken på tls tester som jag får. Sambon utbrast direkt när han såg testet i badrummet att jag är gravid men icke..
  • KaffeTös
    Zezziz84 skrev 2015-07-09 09:49:07 följande:

Kan du inte ta ett nytt imorgon?

Får göra det om mensen inte kommer idag men jag är säker på att mensen dyker upp då vissa tester visat något (spök) och vissa inte. Har inte känt några symptom heller som jag gjort de andra gångerna jag varit gravid och har alltid plussat starkt på BIM-3 så det är nog kört.
  • KaffeTös
    Adorii skrev 2015-07-09 10:05:35 följande:

åh jag skulle behöva eran hjälp. Det är första gången vi använder oss av äl test förstår inte riktigt hur det funkar"/

hur många dagar innan brukar det börja synas på stickorna??

Jag har en snitt cykel på 26 dagar, mens 5 dagar så appen visar att jag bör ha äl den 11(nu på lördag)

om jag nu kommer att ha äl på lördag borde det då synas på kvällens sticka eller?

jag är helt lost med det här >.<

Det är inte helt säkert att det börjar synas nu, men ofta är det en stegring innan. Jag har t.ex två streck genom hela cykeln men de blir starkare och starkare fram till äl då det är positivt :)
  • KaffeTös
    Adorii skrev 2015-07-09 10:35:15 följande:

Okej!! Jag har testat hittills och inte ett enda streck än"/ jag kanska inte har äl på lördag då:(

Det är ju inte säkert att det betyder att du inte har äl på lördag. Fortsätt testa :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli