Inlägg från: lillskrutten |Visa alla inlägg
  • lillskrutten

Vi med BIM i juli

Förra mensen var märklig på alla vis så litar inte på appens uträkning denna gång egentligen. Men den säger äl idag och bim 16/7. Inga känningar av äl som jag brukar dagen före och samma dag som appen visar. Det är försök nr 9 om man räknar direkt från när jag slutade med piller.

• lillskrutten

9 dagar kvar till bim. Längtan efter plus är så stor. Tänkte efter igår och nästan alla från min klass i gymnasiet har fått barn. Men det var då mest jag som längtade efter barn redan för 10 år sen. Brukar tänka att allt har en mening och kämpar för att tänka det även nu på nionde försöket. Har bestämt mig för att inte testa förän det verkligen går att tro att jag är gravid. och har vi inget plus innan oktober söker jag mig till bm för samtal.

• lillskrutten

9 dagar kvar till bim. Längtan efter plus är så stor. Tänkte efter igår och nästan alla från min klass i gymnasiet har fått barn. Men det var då mest jag som längtade efter barn redan för 10 år sen. Brukar tänka att allt har en mening och kämpar för att tänka det även nu på nionde försöket. Har bestämt mig för att inte testa förän det verkligen går att tro att jag är gravid. och har vi inget plus innan oktober söker jag mig till bm för samtal.

• lillskrutten

[quote=75500460][quote-nick]miamarina84 skrev 2015-07-07 11:13:45 följande:[/quote-nick]Samma här. De flesta jag känner osv har ett eller fler barn. Jag blev singel som 24,5 o sen utbildade jag mig i 3,5 år. Men nu har jag sambo o radhus som 31 åring o livet e på topp bara man får en bäbis :) själva är vi inne på tionde försöket o vi tar oxå hjälp nu efter sommaren.

Lycka till

Tack detsamma!

• lillskrutten

6 dagar till bim. Bröstvårtor som lätt blir styva vilket jag haft ca en vecka före mens de senaste månaderna. Hoppet lever såklart ända till mensen kommer men tror inte det är nått plus denna gång heller.

• lillskrutten

Jag har kört de första månaderna på känsla när jag trott chansen funnits för äl. Sen började jag med app och fick bekräftat att jag känner ganska rätt. Men tänkte att nästa steg är äl stickor men vet inte om det känns värt det då man ändå inte verkar då så tydliga resultat att gå på.

• lillskrutten

Kollar tillbaka i appen och kan räkna till 29!!! oskyddade samlag som avslutats i mig på tre månader. Inte konstigt man blir deppig när vissa som har oskyddat sex 1 gång av misstag blir gravid.

Svar på tråden Vi med BIM i juli