Inlägg från: snartsnartsnart |Visa alla inlägg
  • snartsnartsnart

Vi med BIM i juli

Hej!

Hoppar in här. Har BIM 13/7. Är vårt tredje försök med första bebben. Har haft molvärk i en vecka.. Seg väntan nu!!

• snartsnartsnart

Helt klart tydligare på det senare testet!!! Grattis!!

Migas skrev 2015-07-12 18:36:11 följande:

De två testerna ovan är tagna i fredags morse (10 juli) och på dessa test tycker jag att strecket syns betydligt mer än i onsdags den 8 juli. 

Det översta testet är från i onsdag och det nedersta ifrån i fredags, så nu ska det bli spännande att se vad testet imorgon bitti kommer att visa. Alla test i dessa bilder är RFSU:s normala test som man inte rekommenderas att använda förrän på BIM. Hur ser stegringen ut?

• snartsnartsnart
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-13 07:29:46 följande:

ja idag kom det första riktiga plusset som man kunde se utan att trixa med bilden :D är idag på bim-4 eller bim-6 och jag hoppas detta går vägen denna gång då jag sist fick MA i v 10....blivit gavid på försök 1 båda gångerna.

jag är sååå glad men törs ändå inte ta ut någon glädje förens vi varit på vul i v.7-8 någon gång :)

Grattis!!! Håller tummarna att det går bra den hr gången!
  • snartsnartsnart
    halo83 skrev 2015-07-13 14:53:53 följande:

I lördags hade jag sånna där äggvite liknande flytning.. Väldigt trådig men köar i färg.. Är det äl då? El när beräknar man att den inträffar efter det? NC säger äl i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt.. Tänkte om äl var redan i lördags? Har lite flytningar nu å lite ont ..

För mig visr testerna ibland så där svagt precis innan ÄL. Och så jättestarkt på ÄL för att sen vara supersvagt igen dagen efter. Så de behöver inte vara försent.
  • snartsnartsnart

Grattis!!!

Tett90 skrev 2015-07-14 11:26:26 följande:

Detta blir 7e månaden utan skydd och kanske 3-4 där jag vet att vi träffat äl någorlunda ... Började m äl test redan vid andra månaden utan skydd men denna månad tänkte jag näää jag känner ju äl ganska bra tror jag ;) och titta de verkar som de gick vägen !

• snartsnartsnart

Grattis!

88therese skrev 2015-07-14 11:04:46 följande:

Kan inte fatta!

Har varit konstig i magen i över en veckas tid och fick vad jag trodde va mensvärk för en vecka sedan, men ingen mens.

Känner mig annars inte annorlunda alls så detta är bara så svårt å tro på.

Tog ett test i morse å de va positivt!

Kommer nog ta något test till vid fler tillfällen innan jag vågar tro på att jag kanske är GRAVID!!

Svar på tråden Vi med BIM i juli