Inlägg från: Vadvetjaaaaag |Visa alla inlägg
  • Vadvetjaaaaag

Vi med BIM i juli

Hej på er :) jag va med i apriltråden och blev gravid. Tyvärr slutade de i MA v 10 så nu är vi på g igen! Min mens har precis passerat för första gången sen missfallet var och jag inväntar nu äl som borde vara i början på juli :)

• Vadvetjaaaaag

Jag fick ett MA i maj i v 10, och då kände jag symptom bara några dagar efter äl såsom ont i brösten och molvärk... Nu denna gång känner jag knappt något och idag är det 5 dagar sen

Äl. Kan det skilja så mycket mellan olika graviditeter om det nu skulle vara så att jag är gravid ? Jag kände som sagt mycket mer symptom sist innan jag ens visste att jag va gravid, kanske inte blev något denna gång... Tänkte testa om 7 dagar

• Vadvetjaaaaag

är det någon som ser något streck på detta ? ;) det är himla tidigt och det är ett test som visar från 10 uml. ska testa på måndag igen :) syns sämre här ser jag än på bilden jag har i telefonen.

• Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-07-10 09:47:33 följande:

Jag ser ett svagt svagt streck! Vilken dag är du på? Äl +?

Jag tog detta igår morse och va på äl+7 :) men de kanske är ett spökstreck hehe
  • Vadvetjaaaaag
    Angdev skrev 2015-07-10 11:35:18 följande:

Visst r där ett streck. Dock kan jag inte se vilken färg det har, hoppas så klart på ett rosa-aktivt :)

Jag va tvungen att mixtra med bilden för att få fram något ;) får testa på måndag och se om det är något eller ej :)
  • Vadvetjaaaaag
    9camilla9 skrev 2015-07-11 10:35:24 följande:

Jag ser :) ta ett nytt om 2 dagar kommer vara starkare då:)

[/

[quote=75514726][quote-nick]9camilla9 skrev 2015-07-11 10:35:24 följande:[/quote-nick]

Jag ser :) ta ett nytt om 2 dagar kommer vara starkare då:)

Åh tänk om jag är gravid igen :D ja jag tänkte jag skulle göra de :)
  • Vadvetjaaaaag
    9camilla9 skrev 2015-07-11 10:51:04 följande:

Hoppas :) kan du kolla mitt test o se om du ser något?:)

Ja men gud ja! Där ser ja ett fint streck :D grattis :D
  • Vadvetjaaaaag
    9camilla9 skrev 2015-07-11 11:03:37 följande:

Åh tack så mycket du måste uptatera när du har tagit ett nytt test :)

Ja absolut de ska jag göra :)
  • Vadvetjaaaaag

ja idag kom det första riktiga plusset som man kunde se utan att trixa med bilden :D är idag på bim-4 eller bim-6 och jag hoppas detta går vägen denna gång då jag sist fick MA i v 10....blivit gavid på försök 1 båda gångerna.

jag är sååå glad men törs ändå inte ta ut någon glädje förens vi varit på vul i v.7-8 någon gång :)

• Vadvetjaaaaag
    Migas skrev 2015-07-13 10:40:31 följande:

Fick ett plus på CB plus idag (dock var inte båda strecken lika starka, men det behöver de väl inte vara? Det är väl ett godkänt test?). Så nu efter tre test, varav ett CB, och då mensen är omkring en vecka sen så vågar jag tro på att jag verkligen är gravid.  

Nu börjar den nervösa och långa väntan att komma förbi vecka 12, eller i första hand vecka 9 då jag fick mf i vecka 8+1 för några månader sen. Har det skapats någon fortsättningstråd för de som plussat i denna tråd eller är det bara att hoppa vidare någonstans?

Stort grattis :D finns det ingen fbgrupp?
  • Vadvetjaaaaag
    Migas skrev 2015-07-13 10:53:02 följande:

Stort grattis! Jag känner igen mig i din historia då jag just plussat (eller bekräftat de stegrande plus jag haft ett tag) och har ett mf i vecka 9 (8+1) bakom mig så känns lite nervöst men även spännande just nu.  Har du fler än ett mf bakom dig eller hur får du vul så tidigt?Stort grattis! Vad snabbt du fick ett plus efter mf då, hoppas att det går bra denna gången och att vi slipper mf.  Får man fråga vilken vecka du fick mf i sist?Konstigt det verkar med varierande styrka på "plusen" beroende på dag. Har du använt samma test hela tiden?

Stort grattis till alla som plussat nyligen!

Jag sökte till privat och då sa dom att när jag blir gravid igen får jag komma på ett vul för att slippa gå så länge. Fostret dog i V6 och mf v10. Men de är mitt första och enda hoppas jag :)
  • Vadvetjaaaaag

Någon som vet om det finns någon hemlig Facebookgrupp som någon startat ?:)

Vi hade en för vi som skulle haft barn i december :) superbra :)

• Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-07-14 19:25:33 följande:

Senaste dagarnas äl-test:

Du kanske inte hade något ägg som släppte sist och kanske har äl nu istället ? Hoppas!
Svar på tråden Vi med BIM i juli