Vi med BIM i juli
Hej!
Går gärna med här, BIM i början av juli, vet ej exakt datum. För oss är det 3:e försöket. Har känt mig öm i brösten och stick i äggstockarna/livmodern men brukar ha likadant dagarna innan mens också.
Hej!
Går gärna med här, BIM i början av juli, vet ej exakt datum. För oss är det 3:e försöket. Har känt mig öm i brösten och stick i äggstockarna/livmodern men brukar ha likadant dagarna innan mens också.
Har BIM imorgon (27/6), testade negativt igår, alltså 2 dagar innan BIM..är hoppet ute för mig?
Min temp ligger mellan 37-37.5..brukar alltid dippa i temp till 36.5 ung. innan mens (hoppas alltså lite fortfarande). Kommer att testa igen på söndag och håller tummar och tår att mensen håller sig borta...
Har f.ö molvärk och är mer trött än vanligt men det är nog också jag själv som så gärna vill plussa
Äntligen börjar det hända nåt. Det nedersta är från idag men det är inte riktigt positivt än va?
Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?
Symptomen vid ägglossning, mens, implantation, och graviditet är alla väldigt likadana så det kan göra att man blir förvirrad.
Är på äl+7 och tror fasiken jag fått ett plus. Vågar inte hoppas än då jag fått ett spökstreck tidigare. Men detta kan man se utan å anstränga sig och kom upp direkt. Hade även bara Hållt mig i 2 Tim kom jag på efteråt. Skitsvårt å få bra bild dock
aha, kan testa =)
Fjärde gången gillt! Fick ett fint "gravid 2-3 v" idag (BIM+2) på CB digitalt :D
Ja tog ett cb i morse men de va neg... Så gissar på spök. .. Men tempen håller sig ovanligt högt så än finns de hopp
Tempdipp och tilltagande smärta och blödning så japp, de e kört denna gång oxå.. Lämnar fl nu ett tag så får vi se om vi orkar med försök 15
Här är det BIM - 2... Testade negativt på CB digitalt för 2 dagar sedan så förväntar mig inte att det tog den här månaden heller.. Nåväl en strimma av hopp finns kvar till mensen dyker upp iaf..
Här kom mensen.. Bara bita i det sura äpplet å fortsätta försöka.. Kanske augusti blir vår månad ist..