Vi med BIM i juli
Hej på er!
Hoppar gärna in här jag å. Kan någon vara snäll och lägga till mig ÄL listan?
ÄL 1/7 och BIM 15/7 4:e försöket.
Hej på er!
Hoppar gärna in här jag å. Kan någon vara snäll och lägga till mig ÄL listan?
ÄL 1/7 och BIM 15/7 4:e försöket.
Jag kan knappt tro att det är sant men visst tusan är det ett litet streck där? Jag som var så inställd på att vi måste skaffa hjälp efter sommaren. ÄL+9 idag. Är det någon mer som ser?
Klart och tydligt!! Grattis!!
ja idag kom det första riktiga plusset som man kunde se utan att trixa med bilden :D är idag på bim-4 eller bim-6 och jag hoppas detta går vägen denna gång då jag sist fick MA i v 10....blivit gavid på försök 1 båda gångerna.
jag är sååå glad men törs ändå inte ta ut någon glädje förens vi varit på vul i v.7-8 någon gång :)
Vet inte om ett under precis skedde ?!
Kan inte fatta!
Har varit konstig i magen i över en veckas tid och fick vad jag trodde va mensvärk för en vecka sedan, men ingen mens.
Känner mig annars inte annorlunda alls så detta är bara så svårt å tro på.
Tog ett test i morse å de va positivt!
Kommer nog ta något test till vid fler tillfällen innan jag vågar tro på att jag kanske är GRAVID!!
Hej hej! Grattis till alla som plussade.
Går det för er som har plussat att berätta vilket försök ni var på?
BIM +1 idag med dagsurin (hållt mig 4 timmar). Inga tvivel va? :')
Varit inne och läst lite bara. Visst är detta test positivt. Läste om någon som tagit rfsu och fått positivt som sen inte vart gravid med annat test. Är på bim+2 och ingen mens.
Hej!
Är ju i slutet på dessa trådar (2) varje gång men tro att jag nästan trillade av toastolen i måndags morse då jag fick detta resultatet!
Overkligt men superglada är vi !
Lycka till alla kämpar!