• Sali2015

Vi med BIM i juli

Hej,

BIM3 här och väntan känns outhärdlig. Andra försöket på första barnet så lite vä otålig och ivrig haha. Haft illamående och molvärk i ca en vecka. Konstant molvärk. Så jag hoppas verkligen.

Ska blikul att följa er här :)

• Sali2015
    Wilja87 skrev 2015-07-14 05:46:23 följande:

Jag börjar bli så nervös.. vill inte få mensen... bim-2 idag.

Åh, jag förstår dig! Håller tummarna. Berätta hur det gick
  • Sali2015
    Angdev skrev 2015-07-14 13:36:11 följande:
    BIM passerat 
    Harvester
    Sötistilde
    lisafisa22 2:a försöket
    missey 2:a försöket
    nist 2:a försöket
    Symetrical (ev +)
    Jswf
    snartsnartsnart 3:e försöket

BIM
    15-17/7
    Mamma 80 
    Millemupp 2:a försöket
    15/7
    Minime86 2:a försöket
    Novembersmile
    16-19/7
    Angdev 8:e försöket
    16/7
    Wilja87
    lillskrutten 9:e försöket
    Tussigullan
    SJLN
    17/6
    RapidAngel 2:a försöket
    Saklek 4:e försöket
    björnbär 2:a försöket
    18/7
    18-19/7
    Glovey
    Queen S 
    19-21/7
    knaappeen 12:e försöket
    19/7
    NiHa 2:a försöket
    Knasbollen87
    Jenka81 
    20/7
    mkes 7:e försöket
    ViTvåBlirTre
    m2b
    Emmissara 5e försöket 
    21/7
    Familje lyckan 1:a försöket
    Suada86 2:a försöket
    21-22/7
    skepparbarn 2:a försöket
    22/7
    Maka94
    24/7
    Adorii
    Jean89A
    27/7
    halo83 14:e försöket
    LillaEochP 3:e försöket
    28/7
    sommarblomma1 2:a försöket
    misslina
    29/7
    hennaah 2:a försöket 
    miamarina84 10:e försöket
    kastrullen 7:e försöket
    30/7
    cutebike 2:a försöket
    EkoS 9:e försöket
    annsansa 4:e försöket
    31/7
    mmeli 2:a försöket

Ej BIM-datum än

mikamon
    adam2011 3:e försöket
    peeb
    miachr78
    Greifing
    9camilla9 (ev +)
    Flerattälska 1:a försöket
    Malin 845
    Ajvar 2:a försöket
    Skanetjej000
    HepaticaNobilis

Gravid PLUSSAT              

ElsaR
    Hoppas sommar 2015 
    Wicked
    Camilllla                       
    sowe81
    Mayy 
    H1ssa 
    Elyssa81 
    Aniroma 
    pannkaka87 
    Zezziz84
    jeniii88
    MrsG 
    MuM2girls  
    lollip0p   
    märtanpärtan   
    natlin 
    Vadvetjaaaaag
    NellieMeja 
    Migas 
    Tett90
    88therese 
    Sali2015 BIM 17/7 också :)
  • Sali2015
    Wilja87 skrev 2015-07-14 21:11:25 följande:

Neeeeej, fick min mens precis!!!! 

Började för första gången gråta. Har försökt i så många månder men det var extremt tungt idag.

Åh nej!! Så ledsen för din skull, jag kan tänka mig att det bir väldigt tungt efter så många försök! Sörj så länge du måste och sedan får du kämpa vidare. Din dag kommer och då kommer alla dessa jobbiga gånger vara bortglömda :)
  • Sali2015

Jag har BIM på fredag och är yr samt extrem, konstant molvärk i tre dagar. Två dagar kvar och håller på att bli galen!! Funderar på om jag ska testa imorgon i alla fall. Men är rädd att bli besviken. Annars har jag tänkt vänta till BIM+a alltså på lördag ifall dumma tant röd inte kommit då än. Vilket hon förhoppningsvis inte har. Man blir ju tokig av att inte veta

• Sali2015
    björnbär skrev 2015-07-15 10:55:35 följande:

Jag har läst att det kan ta 6-12 dagar efter implantation innan man kan få en positiv test. Men då vet man ju redan om man håller koll på tempen! Min är fortfarande hög. Hoppas hoppas!

Lycka till @m2b och @Sali2015 och alla andra! {#emotions_dlg.flower}

Jo, men man vet aldrig om man är en av dem som inte får utslag förrän flera dagar efter BIM. Men tror fasiken jag ska testa ändå. Har inte kollat min temp. Kanske borde börja med det. Håller tummarna för oss båda nu @Björnbär :)
  • Sali2015

Asså har jag metallsmak i munnen nu också? .. Om inte pluset är här så är jag skengravid så det skriker om det och då kommer jag inte våga lita på min kropp igen .... BIM-2 och håller på att bli tossig!!

• Sali2015
    Norrlandstjejen skrev 2015-07-15 19:14:09 följande:
    Jag har BIM lördag. Fyyy vad jobbigt det är att vänta. Usch...det är nästan jobbigt att vara hemma. Är skengravid den här månaden...inte helt ovanligt för mig....men varje gång tänds hoppet om att den här gången kanske det är min tur! Jag har haft molvärk, känt mig yr, trött, illamående, varm och haft ömma bröst. Check, check, check. Men varje månad får jag mens och jag blir jätteledsen.

Håller tummarna för både dig och mig att det är riktiga, äkta symptom! Håll oss uppdaterade!!!
    Åh jag veeet! Asså blir så ledsen, har BIM imorgon och kunde såklart inte hålla mig så tog ett test imorse som var negativt, så jag förväntar ju mig inget annat än att ha ett par extra trosor med i väskan imorgon då tant röd säkert kommer dyka upp :( När ska det va min tur? ... Lycka till! Håller tummarna, berätta hur det går
  • Sali2015
    Norrlandstjejen skrev 2015-07-16 08:21:39 följande:
    Tempen visade sig vara på nedgång imorse, fortfarande hög men inte lika hög som den varit senaste veckan. Så inväntar tant röd imorgon eller på lördag.
    Vår tur kommer!!
  • Sali2015
    skepparbarn skrev 2015-07-16 16:04:40 följande:
    Nej jag har faktiskt ingen annan att vänta mig till. Bor på en liten ort och han jag träffade idag är jourhavande läkare så de ordinarie är på semester.

Ja jag tycker jag det också!
    Kan ju säga att jag hade gett honom en lång predikan varpå jag hade satt mitt arsle i hans stol och vägra flytta på mig förrän han lär sig hur man bemöter och behandlar patienter och möter din oro... Den sista idioten är inte född. Så irriterad jag lev nu asså Demon
  • Sali2015

Omg!!!!!!!!!

Men.... Vågar inte tro det än. Det står bara Gravid.

Men i beskrivningen står det att det ska finnas 4 resultat. Antingen ej gravid eller gravid med veckoantal. Men jag har bara fått gravid!?

Orolig :(
  • Sali2015

Test imorse..... Negativt... Men fortfarande ingen blödning eller mens eller vad jag nu ska kalla det. Jag orkar inte :(

• Sali2015
    Symetrical skrev 2015-07-20 08:15:04 följande:
    Men så märkligt! Var det ett till digitalt du tog, eller? Kanske för svagt hcg för att ge adekvat utslag..? Så länge inte mensen dyker upp lever ju hoppet!
    Ja, båda var digitala.. Ja det gör ju det. Men man kan ju inte låta bi att tänka att "Varför skulle något så fantastiskt hända just mig, det är självklart att du inte är gravid"... Få väl avvakta två-tre dagar och se om den dumma mensen kommer eller inte och sen göra ÄNNU ett test.
  • Sali2015
    mkes skrev 2015-07-20 08:50:04 följande:
    Hur ser testen ut inuti då? Finns bilder om man googlar hur de tre strecken ska stegra om man är gravid, tänkte eftersom det första var felaktigt kan det ju lika gärna gälla det andra med.
    Det vet jag inte? .. Har inte öppnat upp dem. Får googla på det! Men kan man göra det med ett 1,5 dag gammalt test samt ett som är gjort imorse. Tänker om jag gör de när jag kommer hem
  • Sali2015
    mkes skrev 2015-07-20 08:50:04 följande:
    Hur ser testen ut inuti då? Finns bilder om man googlar hur de tre strecken ska stegra om man är gravid, tänkte eftersom det första var felaktigt kan det ju lika gärna gälla det andra med.
    Visste inte att man kunde göra så, har de hemma. Det ena från igår morse och det andra från imorse. Får titta när jag kommer hem, om det inte är för sent eller?
  • Sali2015
    Symetrical skrev 2015-07-20 09:16:55 följande:
    Du har inget lite känsligare test hemma som du kan ta så länge?
    Nä, har hört att CB:s ska vara bäst. Även Floyds apoteks egna. Får testa med det kanske
  • Sali2015

Testade positivt.
    Sedan negativt dagen efter... Och samma dag kraftig magsmärta och kraftiga blödningar. Fortfarande väldigt ont i magen och tjock segt blod i mängder. Tre dagar för senad "mens" ... Tror jag fått tidigt missfall

• Sali2015
    Suada86 skrev 2015-07-21 09:09:26 följande:
    Lider verkligen med dig!! Beklagar så mycket!  Hoppas att nästa gång är din tur och att du får ditt efterlängtade pluss! <3Hjärta
    Tack!! Ja jag hoppas också Hjärta{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi med BIM i juli