Inlägg från: Miniflicka93 |Visa alla inlägg
  • Miniflicka93

Vi med BIM i juli

Hej hoppar in här! Planerar första barnet och är på första försöket.

Har Bim nu den 21a. "Bara" 3 dagar kvar men känns som en evighet. Fått lite symptom de senaste dagarna men vågar inte hoppas! Har ömma bröstvårtor och känt mig himla trött. Även fått ont i höft o korsryggen och ländryggen. Googlat runt o läst att det kan vara ett tidigt tecken på graviditet? :O Aldrig hört om de innan men ska tydligen vara vanligare en man tror? I korsryggen har jag ont när jag sitter ner, böjer mig fram osv känns mycket bättre när jag är ute och går! I höften har det hugt till några gånger när jag burit mat kassa mm. Någon annan här inne som fått ont i rygg o höft som graviditets tecken? Sedan så säger sambon "humör svängningar" haha. Vadå jag har la inte haft några humör svängningar? :O 

Well dessa sista dagarna känns hopplösa o tror inte att jag är gravid bara för att jag vill vara det så mycket! Men hoppas hoppas på ett plus! Vi har tänkt vänta till Bim innan vi testar men är så sugen på att testa i morgon vilket blir bim -2! Har massa test från testlagret hemma. 

Killen tror benstarkt på att jag är gravid.. han misstänkte de innan jag ens började tänka på det... och själv tror jag inte att jag är det. Eller vågar inte tro iaf! usch denna väntan blir galen Rynkar på näsan

• Miniflicka93
    Maka94 skrev 2015-07-18 21:28:50 följande:
    Jag har BIM den 22a och har typ samma symptom som dig! Under dagen har mina bröstvårtor börjat ömma sjukt mycket..
    Så skönt att de inte bara är jag! När har du tänkt att testa?
  • Miniflicka93
    Maka94 skrev 2015-07-18 21:41:46 följande:
    Har inga hemma nu, har beställt, hoppas dom kommer på måndag. Isåfall kanske jag testar måndagkväll :) om jag kan hålla mig, sugen på att åka förbi ett apotek efter jobbet imorgon hehe :)
    Jaaa samma här! Har vanliga test hemma men funderar på att åka o köpa ett "testa tidigt" vet inte hur vanligt det är att vanliga som mäter 25 visar utslag tidigt?
  • Miniflicka93
    Maka94 skrev 2015-07-18 21:48:30 följande:
    Mina gravida vänner har sagt att Clearblue Plus visar bättre än t.ex. RFSU testa tidigt :)
    Då kanske man ska satsa på att skaffa en sådan! :) Visar den även någon dag innan osv?
  • Miniflicka93
    Missii skrev 2015-07-19 15:27:44 följande:

Åh va spännande! Jag har BIM idag och är sååå nervös för att tant röd ska dyka upp! Har oxå som du haft värk i ländryggen. Min mage har vart som en ballong nu i två dagar och jag känner svagt illamående från och till. Gjorde ett test igår morse men det var negativt, så väntar in lite till. Denna eviga väntan!

Ååååh! Själv skulle jag traska till apoteket i morse direkt när jag vakna för att köpa cb plus så jag kunde testa tidigt.. kissenödig som bara den oså när jag kommer dit inser jag "aaah de e söndag" så apoteket va stängt! haha. Bara traska hem igen. På måndag eller tisdag ska jag testa! Hoppas verkligen för att de plussar för oss båda.

Förstår inte varför jag fått denna rygg smärta! Brukar inte ha de vid varken mens eller äl så om jag inte är gravid blir de nog att traska till doktorn o kolla ryggen Obestämd

• Miniflicka93
    Sali2015 skrev 2015-07-19 07:18:40 följande:
    Omg!!!!!!!!!

Men.... Vågar inte tro det än. Det står bara Gravid.

Men i beskrivningen står det att det ska finnas 4 resultat. Antingen ej gravid eller gravid med veckoantal. Men jag har bara fått gravid!?

Orolig :(
    Vad frustrerande att det bara står gravid! Håller tummar och tår för att du har en bulle i ungen! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi med BIM i juli