Vi med BIM i juli
Åh va spännande! Jag har BIM idag och är sååå nervös för att tant röd ska dyka upp! Har oxå som du haft värk i ländryggen. Min mage har vart som en ballong nu i två dagar och jag känner svagt illamående från och till. Gjorde ett test igår morse men det var negativt, så väntar in lite till. Denna eviga väntan!
Hej hoppar in här! Planerar första barnet och är på första försöket.
Har Bim nu den 21a. "Bara" 3 dagar kvar men känns som en evighet. Fått lite symptom de senaste dagarna men vågar inte hoppas! Har ömma bröstvårtor och känt mig himla trött. Även fått ont i höft o korsryggen och ländryggen. Googlat runt o läst att det kan vara ett tidigt tecken på graviditet? :O Aldrig hört om de innan men ska tydligen vara vanligare en man tror? I korsryggen har jag ont när jag sitter ner, böjer mig fram osv känns mycket bättre när jag är ute och går! I höften har det hugt till några gånger när jag burit mat kassa mm. Någon annan här inne som fått ont i rygg o höft som graviditets tecken? Sedan så säger sambon "humör svängningar" haha. Vadå jag har la inte haft några humör svängningar? :O
Well dessa sista dagarna känns hopplösa o tror inte att jag är gravid bara för att jag vill vara det så mycket! Men hoppas hoppas på ett plus! Vi har tänkt vänta till Bim innan vi testar men är så sugen på att testa i morgon vilket blir bim -2! Har massa test från testlagret hemma.
Killen tror benstarkt på att jag är gravid.. han misstänkte de innan jag ens började tänka på det... och själv tror jag inte att jag är det. Eller vågar inte tro iaf! usch denna väntan blir galen