• MrsNG

Vi med BIM i juli

maysus skrev 2015-07-21 14:33:50 följande:

Åh vi har BIM på samma dag!! Hur känns det idag?

Som jag skrivit tidigare vill jag inte gärna gå runt och känna efter men man gör ju det ändå... Jag har under natten fått massa finnar!! :P Jag brukar få nån enstaka innan mensen men nu har det ploppat upp massor. Lite molande värk oxå men det kan jag ju få annars oxå. Igår kväll fick jag jätteont i tuttarna. Det brukar jag i och för sig inte få längre innan mens. Det spände rejält i en halvtimma ungefär...

Jag har massa gravtest hemma men känner att det är för tidigt att testa. Men det kliar i fingrarna ;)

Vad kul om du hade plussar på er årsdag!! Håller tummar och tår :D

Hej på er! Jag har också BIM den 26/7 :) håller tummarna för oss!
  • MrsNG

Jag har BIM på söndag men har typiska menstecken: molvärk, humörsvängningar och hungrig. Det blir nog inget plus denna månad :(

• MrsNG

Jag tror jag räknade fel på min BIM, om man snittar (har lite oregelbunden mens) sen februari har jag 30 dagars cykel, inte 28! Så jag har BIM på tisdag istället för imorgon. Tog ett test igår morse med cb (BIM -3?) och det var negativt...

• MrsNG

Fick ett plus imorse på BIM -1 med CB digital :) nu hoppas vi bara att lillasyster/bror håller sig kvar!

Lycka till alla <3

Svar på tråden Vi med BIM i juli