Vi med BIM i juli
Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?
Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?
Såhär ser testet ut med morgonurin. Nu måste det väl snart vara på g?
BIM nu närsomhelst, inga känningar alls mer än lite ont i svanken (typiskt inför mens) och jag tappar fortfarande lika mkt hår som vanligt (mitt enda gravtecken som jag litar på). Är mest orolig för att cykeln ska vara extra lång denna gång också. I så fall får jag inte min mens förrän om 12 dagar.. Är det möjligt att en tidigare regelbunden 28-dagars cykel ändras till 40-dagars efter graviditet och amning?
Kanske blir ett bimdatum i juli (med tanke på min korta lutealfas) trots allt!
Ser ut å närma sig! Kul :)
Ja tog ett cb i morse men de va neg... Så gissar på spök. .. Men tempen håller sig ovanligt högt så än finns de hopp
Cb plus . Nej jag hade ju självklart bara en teststicka kvar. Tänkte att jag inte skulle köpa mer sånna förrens efter bim.. Gick ju sådär när man fick det resultatet .. Så i morgon dimper de ner massa nya samt fler cb + och 2 digitala haha
Kan det vara så att ältester inte ger utslag på alla? Börjar fundera på om jag missat att det var äl? Så här lång cykel som jag skulle ha nu har jag aldrig haft tidigare om äl skulle inträffa nu och flytningarna är mer lotionaktiga nu så känns som om den är förbi?
Fy detta gör mig knäpp!
Ja just.. Äl+9 idag
Test imorse..... Negativt... Men fortfarande ingen blödning eller mens eller vad jag nu ska kalla det. Jag orkar inte :(