Vi med BIM i juli
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Bim-2 idag och alla symptomer som bortblåsta utom illamåendet... Tempen fortfarande något högre men gissar på tempdipp i morgon bitti...
Tempdipp i morse, bim-1 idag så mensen kommer komma som en klocka i morgon. Bryter fan ihop nu!
Jag sov askasst inatt,somnade 00:15 och vaknade 02:50 den tempen var 36,76 sen vaknade jag 04:45 och den tempen var 36,67 ( som jag skrev in) och nu vaknade jag 08:10 och då va tempen 37,00. Hur ska man tänka när man sovit så hattigt?
Idag kom mensen . Bim 21 augusti. Finns det nån tråd för Bim i augusti?
Var bergsäker på att mensen skulle kommit nu när jag vaknade..gått och kollat typ hela tiden sen 06 då den brukar komma direkt när jag vaknat...men ..inget..
Så här ligger den... Den är ju över linjen men tycker den hoppat så mycket å inte är så hög som jag sett att man ska ha... Finns de en chans tror du?
Ja en billig sticka.. Kan aaaana streck om man anstränger sig så de e neg å sen ett digitalt neg..
Ja det har den varje gång ... Fick lite rosa på pappret nu så de e kört för mig :(
Kan man få nidblödning typ 15 dagar efter äl? Jag hade äggviteflytningar den 11:e och NC satte Ut den Dagen som äl... Men tänkte ifall att äl skedde senare? Idag är jag på äl+15 om man räknar från den 11:e
Jag hade bara de på lördagen... NC satte ut äl då men en annan app Söderström jag hade äl på tisdagen efter...
Nä ingen bild,va så svagt att de inte syntes på bild.
Haha säger att ska de stå ;) Rent tidsmässigt och tempomässigt så kan jag lika väl vara på äl+11 . NC satte ut äl den 11:e men en annan app sa äl den 15:e... Och jag har samma temp den 11:e som den 15:e . Äl sekret den 11:e och då ska äl ske 3-5 dagar efter... Såååå det e fan inte omöjligt med en nidis... I o m att tempen inte sjunkit under basallinjen heller.. Så borde jag inte få mens idag...eller tänker jag helt fel?
Tempdipp och tilltagande smärta och blödning så japp, de e kört denna gång oxå.. Lämnar fl nu ett tag så får vi se om vi orkar med försök 15