Vi med BIM i juli
Coolt! Här ska liggas haha
Coolt! Här ska liggas haha
Missfall här idag. Så jag hoppar in här . Ville slippa bim trådar nu men tydligen ville kroppen något annorlunda. Bim blir den 11 juli. Men kan ju ändras eftersom jag har missfall å kroppen kan spöka.
Hej
Varit lite tyst här I tråden ett tag, varit så mycket på hemmaplan så här innan semestertider. Men nu är det iaf snart dags för äl och den kommer såklart att infalla på midsommardagen, o vi har gäster ons.- lördag morgon. Har vi tur så har jag äl på söndag så vi hinner ligga på lördag och söndag. Att ligga när vi har gäster går inte för vi har så tunna väggar och 3 barn som ska sova lite varstans.
Så vi funderar på att prova koppmetoden några dagar nu bara för att inte missa chansen.
Nån som provat det? (alltså att han lägger sin sats I en kopp och jag suger upp med en "spruta" och sprutar in) Blir ju superduperoromantiskt men vad gör man inte efter 2 år....
Åh ibland önskar jag att jag hade ett facit för hur min kropp fungerar. Jag har alltid haft stenkoll på min Äl och mens men efter flera missfall och cystor så "tvingades" jag prova tre månader med p-piller för att vila kroppen och stabilisera hormonbalansen. Äntligen är sista pillret taget men frågan är hur lång tid det tar innan kroppen startar upp och får äl igen...
Tillbaka efter ett familjelivs-break.
Nu har äl-stegringen börjat så hoppas på en marsbebis!
Förövrigt så friade sambon den 17e så jag lever i en liten nykärsbubbla ????
Nu har vi försökt i ett halvår, och jag tror inte det tagit sig denna månad heller. Då slog det mig; min mamma, hennes systrar och deras mamma har alla hypotyreos vilket kan minska möjligheterna att bli gravid. Så nu har jag tid på lab imorgon för att kolla mina sköldkörtelhormon! Det skulle jag ha gjort för flera år sedan men har prokrastinerat det. Känns skönt att ta tag i det nu dock, bättre nu än att jag får veta det när vi försökt i ett år eller mer.
BIM30/6 EkoS 8:e försöketHarvester30/6-1/7Hoppas sommar 2015 Sötistilde1/7halo83 13:e försöketlivias 2:a försöketJessicalexElyssa81 2:a försöket2/7 H1ssa 1:a försöket, sowe81 7:e försöketMayylisafisa22 2:a försöketmiamarina84 9:e försöketElsaR 2:a försöketDet vackraste 4:e försöket3/7missey 2:a försöketkastrullen 7:e försöket4/7Camilllla 1:a försöketNirvie 3:e försöket5-7/7Fsake 2:a försöket6/7Margherita 2:a försöketvår sommar 3:e försöket7/7nist 2:a försöketwannabemom 1:a försöket8/7Tr86 3:e försöket9/7Fronten 3:e försöketeg90 My10210/7 MuM2girlsbjörnbär 2:a försöketmammaA93 2:a försöketNellieMeja 7:e försöket11/7MrsG 1:a försöketKvinna84a 7:e försöketYennie88 2:a försöketMaalon 1:a försöket13/7jenniii8814-21/7Angdev 8:e försöket14/788therese 2:a försöket15/7TussigullanMinime86 2:a försöketnatlin 4:e försöket16/7mkes lollip0p 2:a försöket17/6RapidAngel 2:a försöketSaklek 4:e försöket18-19/7Glovey19/7märtanpärtan 1:a försöketNiHa 2:a försöketKnasbollen8721/7Familje lyckan 1:a försöketSuada86 2:a försöket21-22/7skepparbarn 2:a försöket28/7sommarblomma1 2:a försöketEj BIM-datum änTett90Aniroma 2:a försöketSymetricalm2bmikamonadam2011 3:e försöketpeebVadvetjaaaaagannsansamisslin
Flerattälska?
GreifingTrådens +ElsaR
Gravid 1-2 på clearblue digital! Sitter och smågråter på toaletten haha.
30/6
Harvester
30/6-1/7
Sötistilde
1/7
halo83 13:e försöket
livias 2:a försöket
Jessicalex
Elyssa81 2:a försöket
EkoS 8:e försöket
2/7
H1ssa 1:a försöket,
sowe81 7:e försöket
Mayy
lisafisa22 2:a försöket
miamarina84 9:e försöket
Det vackraste 4:e försöket
hennaah 1:a försöket
3/7
missey 2:a försöket
kastrullen 7:e försöket
Tr86 3:e försöket
4/7
Camilllla 1:a försöket
Nirvie 3:e försöket
5-7/7
Fsake 2:a försöket
6/7
Margherita 2:a försöket
vår sommar 3:e försöket
Pannkaka87 1:a försöket
7/7
nist 2:a försöket
wannabemom 1:a försöket
Symetrical
9/7
Fronten 3:e försöket
eg90
My102
10/7
björnbär 2:a försöket
mammaA93 2:a försöket
NellieMeja 7:e försöket
MuM2girls 3:e försöket
Aniroma 2:a försöket
11/7
Kvinna84a 7:e försöket
Yennie88 2:a försöket
Maalon
MrsG 1:a försöket
12/7
Tett90
13/7
jenniii88
14-21/7
Angdev 8:e försöket
14/7
88therese 2:a försöket
15/7
Tussigullan
Minime86 2:a försöket
natlin 4:e försöket
16/7
mkes
lollip0p 2:a försöket
17/6
RapidAngel 2:a försöket
Saklek 4:e försöket
18-19/7
Glovey
Queen S
19/7
märtanpärtan 1:a försöket
NiHa 2:a försöket
Knasbollen87
21/7
Familje lyckan 1:a försöket
Suada86 2:a försöket
21-22/7
skepparbarn 2:a försöket
28/7
sommarblomma1 2:a försöket
30/7
cutebike 2:a försöket
31/7
Mmeli 2:a försöket
Ej BIM-datum än
m2b
mikamon
adam2011 3:e försöket
peeb
Vadvetjaaaaag
annsansa
misslina
Jean89A
miachr78
Greifing
Flerattälska
PLUSSAT
ElsaR
Hoppas sommar 2015
Här blev det neg.. Så inväntar mensen nu då. Blev inget 13:e försöket heller...
Fy så jobbigt! Tycker att jag känner igen ditt namn sedan tidigare i år då jag var med i en annan tråd.
VI började också försöka i april förra året och har sedan dess lyckats bli gravida två gånger men de har tyvärr slutat i missfall båda gånger.
Det är tufft och just nu tycker jag att alla runt mig blir gravida. Jätteroligt såklart men det är rätt tufft när man försökt en längre tid och så innerligt önskar en liten själv.
Håller tummarna för att ni lyckas
Jaha, det blev ett missfall.. Började blöda idag i 3+6 :( jag har alltid blivit gravid så fort en kille tar av sig kallingarna annars så har aldrig ens tänkt att detta kan hända mig?!
Jäkla skit! :(
Mår as så tänker ha Johan Falk-marathon och svulla choklad resten av dagen..
Har jag tur hinner jag få äl innan juli tar slut så jag hänger kvar här!
Ni kan tyvärr ta bort mig från plus-listan :(
Blöder för fullt nu så missfall är ett faktum :(
Lycka till till er andra o stort grattis till er som plussat!!
ja idag kom det första riktiga plusset som man kunde se utan att trixa med bilden :D är idag på bim-4 eller bim-6 och jag hoppas detta går vägen denna gång då jag sist fick MA i v 10....blivit gavid på försök 1 båda gångerna.
jag är sååå glad men törs ändå inte ta ut någon glädje förens vi varit på vul i v.7-8 någon gång :)
Första mensen efter piller stopp startade idag så nästa bim blir i augusti. Hoppar över till den tråden