• Elyssa81

Vi med BIM i juli

Jag köpte sånt där digitalt ÄL-test, trots att jag skulle avstå tester denna månaden. Fick dock en blinkande glad gubbe vilket tydligen betyder hög fertilitet, men inte maximal. Stämmer ganska bra med mina egna beräkningar med ÄL i övermorgon. Försöker satsa på sex minst varannan dag nu och hoppas det kan leda till ett litet marsbarn. :)

• Elyssa81

Jag äter kvinna vitamintabletter från Apoteket. Har gjort det i en dryg månad. Innan åt jag bara folsyra.

• Elyssa81
    halo83 skrev 2015-06-15 16:09:12 följande:

Coolt! Här ska liggas haha

Härligt! Testet ser helt klart positivt ut!! Lycka till!
  • Elyssa81

Är det någon mer som använder cb ÄL-test med dubbel hormonindikator? Jag har fått blinkande gubbe i 4 dagar nu. Jättesegt! Trodde att man skulle ha sett två dagar och sen fast! Kan detta innebära att jag inte har någon ÄL denna månad?

• Elyssa81

Fast gubbe på ÄL-testet idag. Det antar jag innebär att ÄL är på gång. Bara att hitta tid till mys nu då .

• Elyssa81
    Jessicalex skrev 2015-06-20 13:45:25 följande:

phpY3h4xB51084.jpg

Dessa två tagna kl ca 13.00 måste väl tyda på ägglossning snart!? :D

Tog två för säkerhetsskull!

Absolut. Testen är positiva. Äl inom 24/36 timmar.
  • Elyssa81
    EkoS skrev 2015-06-21 17:34:35 följande:

Det är väl ett gäng som passerat ÄL med ett par dagar nu. Någon som har känt något? :)

Har bara gått 2-3 dagar för mig efter ÄL, så ännu inget .
  • Elyssa81
    Tr86 skrev 2015-06-21 19:32:03 följande:

ÄL enligt NC på torsdag men jag hade på känn att det var lite sent. Testade det här LHtestet precis. Hur är det nu? Kommer ägglossningen ett dygn efter ett såhär starkt test? Är jag mest fertil ikv eller imorrn eller tisdag? :) haha, killen sover borta natten till onsdag men ikv och imorrn kv kan vi ju ligga! ;)

Är det positivt så är det nu som gäller. Natten till onsdag är det för sent!
  • Elyssa81

Gud vad dagarna efter ÄL sniglar sig fram!! Ännu inga känningar alls vilket är ett bra tecken för mig. När jag varit gravid har jag haft mycket mindre mensvärk och PMS så hoppas att inga fler symtom dyker upp.

När ska man testa? ÄL +9 är det för tidigt?

• Elyssa81

När kan man känna symtom och vad kan man känna tidigt? Jag har varit gravid tre gånger, men har ändå ingen koll.

Svar på tråden Vi med BIM i juli