Vi med BIM i juli
Hej! Hoppar oxå in här :) bim 30/6 önskar syskon nuuuu , och jag ska njuta lite av midsommarnatten och midsommarmaten :)
Hej! Hoppar oxå in här :) bim 30/6 önskar syskon nuuuu , och jag ska njuta lite av midsommarnatten och midsommarmaten :)
Äl tider här.. Men svårt att veta vilken dag. Kör ju lite efter en app så man har lite koll men kroppen är ju oberäknelig. Blir kanske till att testa äl stickor nästa månad. Fast känns som att dom också kan vara lite svåra utifrån tråden. Vilka hade ni rekommenderat, ni som kör på äl tester?:)
Det är väl ett gäng som passerat ÄL med ett par dagar nu. Någon som har känt något? :)
Börjar nalkas nedsläpp!
Snart kan jag nog leverera ett bim-datum till och med!
Hej... behöver lite pepp. Vaknade med en klump i magen idag och har googlat runt senaste timmen utan att bli klokare (vad hade jag förväntat mig?)...
Är på fjärde försöket nu (bim 2/7) och jag hoppas att det tar, men om det inte gör det så funderar jag på om jag borde söka mig till en gynekolog och göra en kontroll. Bara rutin sådär, om något kanske är fel eller om jag har någon infektion eller något som "stör". Sen drog jag mig till minnes att jag runt 20-årsåldern gick till en gynekolog som gjorde ultraljud pga av insättande av kopparspiral och som då kommenterade att jag hade många blåsor i mina äggstockar. Hon sa även att det kanske kunde vara pcos. Men jag vet inte? Har normalvikt och får mens regelbundet.
Men nu när jag googlade runt så stod det på ett ställe att man kan få mens utan ägglossning och att man då måste äta medicin för att få igång det... så nu snurrar mina tankar runt. Har jag ens ägglossning? Kommer jag ens kunna bli gravid? Var kan jag vända mig? Börjar närma mig 30 och det känns liksom som att hela min kropp och mitt sinne kräver att jag blir gravid. Jag blir tokig :((((
Hej på er alla.
För jag vara med här?
Jaha... hemkommen efter att blivit skrapad igår efter ett ytterligare ma/mf ???? blir nr 8 då... så ingen bebis denna gång heller och nu gick jag ända till v 10 denna gång. Mina tidigare mf har varit i v7 typ :-/
Hemsk upplevelse med katastrofal personal och andningsuppehåll och intensivvård. Blir nog en lex Maria av allt :-/
Så nytt försök för mig. Tänker inte.vänta på mens utan vill köra igång direkt men skippar är testerna denna gång. Hoppas att det kan gå fort nu och att nästa bebis vill stanna ????????
S då denna blödning går som mens så borde jag ha BIM i juli då....
Kram på er alla
Dagens eventuella symptom: Väldigt ömma bröst. Brukar jag få innan mens också i och för sig men inte så här tidigt i cykeln. Vill ju bara veta!
Dagens eventuella symptom: Väldigt ömma bröst. Brukar jag få innan mens också i och för sig men inte så här tidigt i cykeln. Vill ju bara veta!
Här har jag upptäckt att jag har lite konstiga flytningar. Gulare och liksom lite tjockare ibland nästan lite sega som vid äl. Tror inte jag brukar ha det annars men det jan ju bara vara så att jag är extremt uppmärksam på ALLT nu. Ska hålla mig till att testa på måndag iaf. Hade tänkt att hålla mig till tis/ons först men det lär inte gå. Otålig!
Tror att mensen är på väg redan här. Tilltagande molvärk och lite bruna flytningar om jag känner efter lite "där inne". Känner mig riktigt ledsen denna månad. Hade en så bra känsla och trodde att vi skulle få ha lite tur för en gångs skull. Har försökt sen i augusti förra året och haft två missfall (ett förra månaden). Ja ja, kommer mensen redan nu kan jag ju iaf hänga kvar i den här tråden nästa cykel också.
Nu kom mensen igång på riktigt här. Så jag ansluter mig till de besvikna. Styrka till oss alla! Ska försöka ta det lite lugnare nu under sommaren så jag tar nog lit fl-paus.