Vi med BIM i juli
Jodå, allt såg normalt ut där inne! Och blodprovet visade inga problem med sköldkörteln. Skönt.
Vänta vänta vänta. Sjukt störigt. Nu går jag in i perioden där minsta symptom ska analyseras. Puh.
Jodå, allt såg normalt ut där inne! Och blodprovet visade inga problem med sköldkörteln. Skönt.
Vänta vänta vänta. Sjukt störigt. Nu går jag in i perioden där minsta symptom ska analyseras. Puh.
Igår?!?
Nej, men skämt å sido på onsdag..? *kli kli kli*
Jag funderar också på det där.
Det finns studie här i östergötland också, jag har gjort utredning som inte visat tecken på att jag har tendens att bilda proppar, men jag tror ändå det. Har det i släkten och två av mina ma har stannat 8+4 o 8+5, och en redan v7.
Jag kanske får vara med i studie o få blodförtunnande men inte säkert.
Finns baby-asprin på apotekt, eller gå det bra med nåt annat, magnesyl?
Finns det på Apoteket?
Jag kommer att uppdatera vår lista imorgon. Haft full rulle idag i värmen.
Idag är det fredag.
Jag hade ägglossning någon gång mellan måndag o onsdag, finns de chans att man kan känna att de tog sig även ägget inte sätter sig fast förens dag 7-10!?
Här är en lite skarpare oredigerad bild...
Ja, båda var digitala.. Ja det gör ju det. Men man kan ju inte låta bi att tänka att "Varför skulle något så fantastiskt hända just mig, det är självklart att du inte är gravid"... Få väl avvakta två-tre dagar och se om den dumma mensen kommer eller inte och sen göra ÄNNU ett test.
Det vet jag inte? .. Har inte öppnat upp dem. Får googla på det! Men kan man göra det med ett 1,5 dag gammalt test samt ett som är gjort imorse. Tänker om jag gör de när jag kommer hem
Du menar då att ägget satte sig på dig på dag fyra? Känns lite tidigt tyvärr men det hoppas vi på :)
Visste inte att man kunde göra så, har de hemma. Det ena från igår morse och det andra från imorse. Får titta när jag kommer hem, om det inte är för sent eller?
Hej! Hoppar in här jag med. Bim-3 idag. Har inte testat än. Har inga värre symtom heller. Men ska man gå efter Fertility Friends tempkurva denna månad, så är den nästan idealisk för en graviditet! Vågar inte hoppas på för mycket dock. Femte försöket för tredje barnet.
Hoppas bilden kommer med! Visst är den som trifasisk och med ev implantationsdipp?! Har haft en stark magkänsla sen ungefär temperaturssänkningen men vill vänta så länge som möjligt innan jag testar fast det kliar i fingrarna.
Jag kunde hoppas på kurvan!! Den smala stickan är en billig från Tradera men den från Testlagret syns det nästan inget på fast att båda ska mäta från 25.