Vi med BIM i juli
Oj, blev en massa frågetecken. Skulle vara en ;)
Oj, blev en massa frågetecken. Skulle vara en ;)
Det är väl ett gäng som passerat ÄL med ett par dagar nu. Någon som har känt något? :)
Äl +5 och en liten tempdipp på 0,2 i dag...
Jag känner mig alltid så självisk när jag deppar efter så pass kort tid, när jag påminns om att det kunde varit värre. Så otroligt stark du är! Jag vet inte hur bra jag skulle hantera missfall. Men som du säger - man vet att man kan bli gravid! Jag hoppas verkligen att det tar sig för dig och stannar <3
Och du har helt rätt, måste hålla ut lite och vänta in tiden. Om det är 6-7 månader som är det vanligaste så är det ändå lite hoppfullt. Tror det blir lite extra jobbigt när man ser dom som plussar på första försöket här - och sen dom som går utredningar. Alla mittimellan var är dom?
Kanske bara jag som ser det jag mest önskar och det jag mest fasar.
Men som du sa, snart hoppas vi att det tar, för oss båda! :)
Gud vad dagarna efter ÄL sniglar sig fram!! Ännu inga känningar alls vilket är ett bra tecken för mig. När jag varit gravid har jag haft mycket mindre mensvärk och PMS så hoppas att inga fler symtom dyker upp.
När ska man testa? ÄL +9 är det för tidigt?
En i bim slutet på maj/början på juli plussade nu efter 10 försök. Det borde väl räknas som ett mellanting..?
Hm, fick en tempdipp vid äl+5 och fick nu en till vid äl+7. Det kan väl inte vara mensen som är på gång redan? Åh, vad jag hoppas att någon av gipparna var ett ägg som fäste (eller att båda dipparna var det!)
Såg nu att det stod längst ner på bilden haha:p
Tack:)
Hur känner ni inför alkohol veckan innan bim?
Och hur tidigt testar ni? Orkar ni hålla er till bim eller testar ni tidigare?
Senaste äl-testerna, längst ner är tagen idag. Visst borde jag haft äl igår?