Inlägg från: Hoppas sommar 2015 |Visa alla inlägg
  • Hoppas sommar 2015

Vi med BIM i juli

Mileya skrev 2015-06-26 08:45:35 följande:
    Åååh vad roligt att höra!! :D

Men när vi har försökt så länge så blir det ju att man inte tar några symtom på allvar, för jag har nog haft alla symtom man kan tänka sig under dessa 13 månader och ändå har mensen kommit. Så man vågar ju inte hoppas...

Testade du nåt innan BIM? :)
    Med sonen testade jag negativt på bim-3 & bim-1.

Förra gången vi försökte letade jag verkligen symptom. Nu försöker jag inte analysera. Men det är svårt haha. Har bim på tisdag eller onsdag. Känner inget alls nu.
  • Hoppas sommar 2015
    EkoS skrev 2015-06-26 13:06:52 följande:

Fy vilket illamående i dag. Ska bli intressant att se om det är kvar i morgon...

Samma här! Kommer tjuvtesta snart tror jag.
  • Hoppas sommar 2015

Ikväll har jag varit illamående och haft halsbränna. Det har jag aldrig annars! Tog ett test nu på kvällen som var negativt. Får testa imorgonbitti istället. Bim på tisdag.

• Hoppas sommar 2015

Tog ett test i morse på bim-1. Kunde ana en skugga på testet. Imorgon tar jag ett nytt och om det visar mer tar jag ett digitalt!

Vad tror ni?

• Hoppas sommar 2015
    vår sommar skrev 2015-06-29 09:12:29 följande:
    Tycker testlagretst alltid ger en liten skugga. Tycker kanske att man kan ana nått men som sagt jag har blivit lurad många gånger av testlagrets. Hoppas innerligt att det inte luras med dej och att du får en fint plus imorrn. Nu tycker jag bestämt att det är dax för lite plus i tråden.
    Jo jag har förrått att många haft det problemet med testlagrets tester. Jag testade igår också och fick tvärblankt. Så lite skugga tycker jag känns positivt :D Dessutom är det lite mer rosa i verkligheten än på bilden. Får se imorgon som sagt :)
  • Hoppas sommar 2015
    EkoS skrev 2015-06-29 09:30:08 följande:
    Det ser verkligen ut som något!! Spännande!
    Det vackraste skrev 2015-06-29 09:59:47 följande:

Tycker det ser positivt ut. :).Vågar nog säga grattis.

Åh vad spännande :)
  • Hoppas sommar 2015
    ElsaR skrev 2015-06-29 10:20:32 följande:

GRAVID! Bim -3 och ett "gravid 1-2 veckor" med cb digital på morgonen :):)

Grattis! 
  • Hoppas sommar 2015
    halo83 skrev 2015-06-29 19:22:00 följande:

Fick svagt streck på en teststicka idag på EM... Får ta ett cb i morgon. Åh hatar denna ovisshet å falska streck hit å dit ...

Vad spännande! Håller tummarna :)
  • Hoppas sommar 2015
    EkoS skrev 2015-06-30 11:16:03 följande:
    Kunde inte hålla mig längre. Om det var något borde det väl vara tydligare på bim -1. Ingen som ser något på det här?
    Alltså jag tycker ändå att jag ser något. Och om du kollar mitt test från igår (bim-1 finns lite längre bak i tråden) så tycker iallafall jag att det ser lika ut. Och jag fick positivt idag. Testa igen imorgon tycker jag :) Håller tummarna!
Svar på tråden Vi med BIM i juli