Vi med BIM i juli
GRAVID! Bim -3 och ett "gravid 1-2 veckor" med cb digital på morgonen :):)
GRAVID! Bim -3 och ett "gravid 1-2 veckor" med cb digital på morgonen :):)
Jag fattar ingenting!
Sista mensen var 15 maj.. Äl testen visade ÄL i börjat på juni. Ingen mens än!
Testat med ÄL test och senast igår fick jag en ring (ej fertil) idag fick jag en blinkande gubbe?! Mensen på g eller äl!?
Har aldrig varit med om nått liknande!
Tog ett test i morse på bim-1. Kunde ana en skugga på testet. Imorgon tar jag ett nytt och om det visar mer tar jag ett digitalt!
Vad tror ni?
OJ blev lite fel där. Jag ska inte ligga på plus.. Har inte ens fått mens än.. :( Ändrar på listan omgående..
Ska jag starta en ny tråd där vi kan BIM listan så slipper den ta upp hela forumet här? Så länkar jag till den`?
Hoppar in i er julitråd nu efter att ha väntat på en envis mens i juni som tillslut behagade komma
Önskar oss alla en sexig juli med mycket ägglossning och många !!!
Fick svagt streck på en teststicka idag på EM... Får ta ett cb i morgon. Åh hatar denna ovisshet å falska streck hit å dit ...
Gravid 1-2 på clearblue digital! Sitter och smågråter på toaletten haha.
Här blev det neg.. Så inväntar mensen nu då. Blev inget 13:e försöket heller...
Grattis alla plussare :D
Grattis till alla plussare!
Själv har jag inte haft mens sen 15 maj. Skit knepigt! Fått blinkade gubbar på clearblue igen så jag vet inte om jag ska ha mens, ha äl eller är gravid. Kommer inte test för om 1 vecka eller två! Brösten gör ont. Mensvärken hade jag i 2 dagar. Annars inga tecken på varken det ena eller det andra.
Så kanske jag följer med över på "BIM augusti" :)
Stort grattis igen alla plussare och jag håller tummarna stenhårt för er som väntar på BIM!
Om man ska beställa ägglossningstest och gravtest. Vart är bäst? Hade tänkt mig clearblue...
Kom hem från stugan nu och då jag mådde illa hela vägen i bilen hem tig jag ett test direkt när jag kom hem.
Hejsan flickor! Jag har nu äntligen fått min mens :) den hoppade över en månad helt enkelt. Nu har jag ett BIM datum och det blir i augusti. Så ni kan ta bort mig från listan.
Jag håller tummarna för er som väntar på plus nu! :)