• Mileya

Vi med BIM i juli

Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-26 08:34:49 följande:
    Så har jag haft det båda gångerna jag varit gravid! Plussade på bim båda gångerna.
    Åååh vad roligt att höra!! :D

Men när vi har försökt så länge så blir det ju att man inte tar några symtom på allvar, för jag har nog haft alla symtom man kan tänka sig under dessa 13 månader och ändå har mensen kommit. Så man vågar ju inte hoppas...

Testade du nåt innan BIM? :)
  • Mileya
    Det vackraste skrev 2015-06-26 08:41:32 följande:

Det är för tidigt Mileya. :) Vänta till bim.

Jo jag vet :D
    Men tålamod är inte min starkaste egenskap hehe ;)

Kommer troligtvis testa varje morgon nu fram till BIM. Har ett gäng tester hemma så lika bra att använda dem :) Men jag är väl medveten om att det kan visa negativt innan BIM, men skulle jag se en liiiiiten liten skugga nån dag innan hade jag ju blivit helt överlycklig, så därför vill jag ändå chansa :)

• Mileya
    Kvinna84a skrev 2015-06-26 08:44:49 följande:

Spännande att följa er som börjar testa nu :)

En liten fråga igen, vad tror ni om det här?

Dag 10 rikligt med Äl sekret (ej testat)

Dag 11 mindre Äl sekret (ej testat)

Dag 12 neg test på cb äl test

Jag ska testa imorgon igen och se om jag får en glad gubbe då :) Tror ni att jag haft Äl redan? Försvinner den glada gubben så fort Äl är över?

Enligt app ska jag ha Äl dag 12 eller 13 vilket jag brukar ha.

Tror inte du missat ÄL :) Ta ett test varje dag (obs! inte med morgonurin utan senare på dagen) tills du får en glad gubbe. Och ha sex varannan dag från och med nu och tills ÄL är över så prickar ni :) Lycka till!!
  • Mileya
    EkoS skrev 2015-06-26 11:24:02 följande:
    Vi verkar vara många på bim -5 nu. Spännande!
    SÅ KUL!! :D Önskar att vi alla får plus nu! Och jag vill verkligen slippa fullfölja fertilitetsutredningen.... blä!

Vi får uppdatera varann varje dag :)

• Mileya

Usch och fy! Nu har jag sån jäkla mensvärk alltså. Men det känns inte som det brukar utan det strålar liksom bak i ryggen också plus att jag känner av illamående i vågor.

Känns som att jag skulle kunna vara gravid men jag tror ändå inte det. Varför nu liksom när jag inte har blivit det på 12 månader..? :/ Skulle nästan va skönt att få mens nu ifall den ändå behagar dyka upp förr eller senare så man slipper gå och hoppas...

• Mileya
    halo83 skrev 2015-06-26 21:25:17 följande:

Illamåendet tilltar och kommer i vågor.. Fick världens illamående när jag å mannen myste ikväll å blev i te alls sugen..vilket är himla ovanligt ;) hoppas på att det duker upp ett plus snart. Bim-4 idag

Låter ju ytterst lovande! :D

Mina symtom är som bortblåsta nu plötsligt... :/
  • Mileya

Här är det också negativt. BIM-4

Och mensvärken jag känt de senaste 2 dagarna är borta. Vad ääääär detta?! :(

• Mileya

Nu har jag sån förskräcklig mensvärk att jag vill ligga i fosterställning! :( så mensen är väl på intågande...

• Mileya

Nee snarare sent.. Typ på dag 30. Är på dg 25 idag... Märkligt!!

• Mileya
    EkoS skrev 2015-06-27 11:29:35 följande:
    Vad märkligt! Hoppas att det är en liten. Du måste uppdatera under dagen så att jag får veta hur det går! Hoppas verkligen på dig! Det är din tur nu :)
    Tack så jättemycket!! <3 ja, jag ska absolut hålla er uppdaterade :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli