• 9camilla9

Vi med BIM i juli

Ingen aning har haft p stav tog ut den för 4 veckor sedan

pannkakan87 skrev 2015-06-30 17:42:45 följande:

Jag har inte bim förrän 6e. Ska testa på söndag.. När har du bim?

• 9camilla9
    Mileya skrev 2015-07-01 00:27:01 följande:

Jag fattar noll just nu! Hade ju gett upp hoppet den här månaden eftersom jag fick blodblandade flytningar härom dagen. Men det har inte blivit nåt mer av det. Knappt ens några bruna flytningar..?? Har BIM idag. Vad tror ni, ska man våga hoppas...?

Tycker du ska ta ett gravtest imorgon bitti :)
  • 9camilla9
    Aniroma skrev 2015-06-30 17:02:46 följande:

Spring nu iväg till apoteket o köp ett test vettja, vi är ju nyfikna för tusan!!! ;)

fick detta idag strakt pos äl test men inget på gravtest:( vad ska jag göra?

• 9camilla9
    Tett90 skrev 2015-06-30 17:06:12 följande:

Spring och köp ett test !!! Nu är vi nyfikna :))

fick detta idag strakt pos äl test men inget på gravtest:( vad ska jag göra?

• 9camilla9
    Symetrical skrev 2015-07-01 11:55:57 följande:

Syns det något alls på gravtestet? Ibland svårt att se på bild ju.

I annat fall indikerar ditt starka äl-test på antingen äl eller att mensen är på g. Tycker dock att det är sjukt skumt att du fått så starkt positivt så många dagar i rad utan att du är gravid!!?!

9onde dagen idag med pos äl test! Ska köpa ett cb nästa vecka om inte mensem kommit tror jag
  • 9camilla9
    Det vackraste skrev 2015-07-01 12:27:16 följande:

Får man alltid pos på ältest kan man ha pco, el nåt annat som tjorvar hormonellt. Fått mens efter du slutat med pmedel? Hur var cyklerna innan du började med horm pmedel? Om du varit utan.

Har inte haft mens sen ja slutade med p stav. Hade ett missfall på nyår med tvillingar o efter de satte jag in p stav men tog ut den efter 2 månader för vi vill ha ett till barn:) innan missfallet hade jag regelbunden mens:)
  • 9camilla9

Hej alla igen tionde dagen med positivt äl test vad ska jag göra ? Har inte varit med om detta tidigare.

• 9camilla9
    Det vackraste skrev 2015-07-02 10:50:23 följande:

När hade du äl el mens sist?

Det är det som är det kluriga tog ut pstaven för en månad sedan
  • 9camilla9

11e dagen med positivt äl test. Tog ett rfsu gravtestet imorse någon som ser något eller kan redigera?

Svar på tråden Vi med BIM i juli